• Gurrag74

Gillar ni facesitting?

Både män och kvinnor får svara. Skriv gärna kommentarer varför du gillar/inte gillar det.

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Gillar ni facesitting?
  • Efraim Barkbit

Det är helt underbart - för att uttrycka det milt

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (som sen)

Älskar det. När hon först sitter rakt upp, sänker sig över mitt ansikte och smeker sina bröst medan jag börjar slicka och läppja på hennes fitta. Sen när man hör hennes andning bli tyngre ....hon lutar sig fram och kommer i bättre position och börjar rytmiskt och orytmiskt röra och gnugga underlivet över mitt ansikte, min mun och med klittan gnidandes över min näsa. Sen kommer orgasmen och river henne...som ett åskoväder. Kvar ligger jag....blöt i ansiktet och med en kuk som är på väg att explodera.

• Gurrag74

Låter härligt.. Verkar vara mest killar som gillar det hittills. Inga tjejer som gillar detta?

• Mrs Okänd
    Gurrag74 skrev 2015-02-16 15:25:57 följande:
    Låter härligt.. Verkar vara mest killar som gillar det hittills. Inga tjejer som gillar detta?

Jo jag...fast det är en sån där specialgrej som inte blir av så ofta ändå.
  • LostInTranslation

Älskar det!! Det är otroligt sexigt när en kvinna switchar från att vara den som tar emot och följer mannens initiativ / låter sig bli dominerad till att ta greppet över situationen och ge igen med samma medicin. Facesitting med en stor dos av teasing! Hade nog kunnat komma utan beröring av det...

• Pussan

Jooodå det är härligt, och helst ska killen ha skägg. Sitta grensle och såsa in hela ansiktet. Fast det blir inte så ofta.

• Gurrag74
    Pussan skrev 2015-02-16 16:40:43 följande:

Jooodå det är härligt, och helst ska killen ha skägg. Sitta grensle och såsa in hela ansiktet. Fast det blir inte så ofta.

Bara nyfiken, river det inte för mycket då? 
    Min fru vill gärna att jag är nyrakad
  • Pussan

Det river så gott! Fast som i allt annat är vi olika. Man måste förstås vara riktigt blöt!

• Anonym (Tjejen)

Älskar det!!!! 

• Gurrag74
    Anonym (Tjejen) skrev 2015-02-16 21:31:41 följande:

Älskar det!!!! 

Härligt
Svar på tråden Gillar ni facesitting?