• leg4

Att suga sin egen kuk?

Jag har börjat fundera på om det är möjligt att suga av sig själv d.v.s. ge sig själv oralsex om man är man. Om man tränar upp muskler i rygg och nacke riktigt ordentligt så borde det inte vara några problem att böja sig tillräckligt långt framåt och ge sig själv en riktigt skön avsugning? Någon som testat detta?

• Svar på tråden Att suga sin egen kuk?
  • Anonym (Sha-boom)

Dag Finn gjorde ju det i Baren, helt öppet framför kameran. Så visst går det.

• RÅFLUM

Man måste vara vig, lättast är i ett tomt badkar. Sätt dig på tvären ryggen mot ena långsidan och upp med fötterna på andra sidan nu kan man med benmuskelaturen förflytta underkroppen mot munnen!
    Lycka till kan kräva lång tids töjning av ryggen och fastna inte

• Jägaren

Är man bög om man lyckas med bedriften?

leg4 skrev 2015-02-16 16:36:20 följande:

Jag har börjat fundera på om det är möjligt att suga av sig själv d.v.s. ge sig själv oralsex om man är man. Om man tränar upp muskler i rygg och nacke riktigt ordentligt så borde det inte vara några problem att böja sig tillräckligt långt framåt och ge sig själv en riktigt skön avsugning? Någon som testat detta?

• Anonym (jodå)

Känner faktiskt en kille som kan göra det, men de är nog ovanliga.

• RÅFLUM

Man behöver inte nå hela vägen fram för att få sprutet i mun!

• Anonym (seriös)

Är mer en rörlighetsfråga. Muskler kan bara dra ihop sig. Musklerna i ryggen och nacken gör att du kan sträcka på dig, inte tvärtom.
  • Lillprinsen1972

klart det går . har gjort det sen jag var ung . kanske för mycket för nu är det omäjligt med denna stela rygg :(

• Anonym (Jag)

Jag kunde när jag var yngre, lite vigare då

Härligt var det

• Anonym (Gummitarzan)
    Att suga sin egen kuk?
    Ja det går men bara för att du precis når blir det inte så skönt,

Precis som att det går att stoppa in den i röven på sig själv det säga att det går men inte är speciellt skönt.
Svar på tråden Att suga sin egen kuk?