Inlägg från: Anonym (suck) |Visa alla inlägg
  • Anonym (suck)

Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!

Om ni jämför texten in TS och rubriken så fattar ni nog vad TS är ute efter...

• Anonym (suck)

Om ni inte begriper det, så är denna tråd enbart till för att smutskasta muslimer.

• Anonym (suck)
    Anonym (gäsp) skrev 2015-02-17 11:52:44 följande:

Återigen, tack för att du upplyser oss för vi förstår inget själva....

Tydligen inte
  • Anonym (suck)
    Anonym (...) skrev 2015-02-17 11:57:03 följande:

Har sportlovet redan börjat denna veckan i vissa delar av landet eller?

Det verkar så
  • Anonym (suck)
    Anonym (Tröttsamt!!!!) skrev 2015-02-17 12:00:26 följande:

Ni är beviset på min teori om svennar, varje svenne är RÄDD för muslimer. Jag smutskastar inte muslimer, min bästa vän är muslim, jag har varit kär i muslimer, haft sex osv. Jag har inget emot dem! Men jag har emot att man tvättar sig med kaffekoppen vi dricker av. Även om de diskas så är det ändå äckligt med den tanken!

Och att ni sitter och säger att JAG ska köpa vattenslangar och handduschsr för flera tusen visar bara på att ni prickar in i min teori om att ni bara vill försvara muslimer.

Och ändå känner du behov av att posta den här tråden.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Tröttsamt!!!!) skrev 2015-02-17 12:12:13 följande:

Fast jag har inte riktat hat mot muslimer! Jag ber om RÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅD FÖR I HELVETE om vad jag kan göra för att få stopp på problemet. Jag och mina kollegor tycker det är ett problem! Ni kanske inte ever det, men då tycker jag att ni kan hämta er kopp så jag kan bajsa i den, sen kan ni diska den och dricka kaffe ur den. Det skulle ni ju inte ja några problem med, visst? Det är ju diskad!

Mmm eller hur va? Försök på Flashback ist, jag tror de har större förståelse för ditt "problem"
  • Anonym (suck)
    Anonym (Tröttsamt!!!!) skrev 2015-02-17 12:18:29 följande:
    Oj spenderar man tid? Du är vuxen va? Trodde vuxna visste att man inte kan spendera tid. Man tillbringat tid.... Men bra att jag lärde dig nu,
    BUSTED!
  • Anonym (suck)
    Anonym (Vattenglas) skrev 2015-02-17 12:22:00 följande:

Juste. Sportlov. Det är därför alla hobbyfascisterna dyker upp.

Såja såja, det blir nog bra om sisådär 10-15 år.
  • Anonym (suck)
    Anonym (Vattenglas) skrev 2015-02-17 12:28:57 följande:

Ts. Du har fått rådet att initiera inköp av kannor på arbetsplatsen ( bekostade av arbetsplatsen). Du verkar handlingskraftig. Hur ställer du dig till rådet?

Mata inte ni vet vad!!!
  • Anonym (suck)

dubbeltungsuckkkkkkkkkkkk

• Anonym (suck)
    Rikard skrev 2015-02-18 12:38:45 följande:
    Trolleriet skulle möjligen bestå i att svenskar är rädda för muslimer för att de har rena rumpor. Så fega är vi väl ändå inte?
    Läs gärna hela TS och tänk lite grand innan du postar.
  • Anonym (suck)
    Rikard skrev 2015-02-18 12:57:05 följande:
    Jo, jag har läst och jag har tänkt och jag ser inget annat än en samling barnrumpor som inte klarar av att lösa ett relativt enkelt problem.
    Som inte ens behöver vara ett riktigt problem, då mängder av dessa trådar startas. TS har tom outats.
  • Anonym (suck)

Dö nån gång jävla trådjävel

Svar på tråden Svenskar är rädda för muslimer - ett exempel från min arbetsplats!