• Anonym (Dumle)

hade SEX med en av mina kunder

Jag äger vid sidan om mitt arbete ett solarium och är där varje kväll för att städa samt tömma växelkassorna. Igår så kom det en kvinna på ungefär 27 år, hon har alltid flörtat med mig men igår så hände det. Vi hade en otroligt skön kväll. Kan det komma och påverka mitt företag? Jag är en man på 22 år och är singel så jag har inte varit otrogen alltså! Nån som har varit i samma sits?

• Svar på tråden hade SEX med en av mina kunder
  • Dr Nail

Hur exakt kan det påverka ditt företag? :/ Om hon gav dig AIDS, då kommer det att påverka ditt företag, annars vet jag inte.

• Dr Nail

Ett annat sätt är om hon är ihop med en rysk gangster, och tar reda på det hela. Då kommer det också att påverka ditt företag. Och ditt könsorgan. Han kommer låna ditt könsorgan och lämna tillbaka i obrukbart skick

• Anonym (Dumle)

Tänker på att hon snackar vidare med sina kompisar och då börjar de sluta sola. :/

Dr Nail skrev 2015-02-18 18:30:13 följande:

Hur exakt kan det påverka ditt företag? :/ Om hon gav dig AIDS, då kommer det att påverka ditt företag, annars vet jag inte.

• Anonym (Susp)

Risken finns att tjejerna snackar. Ja. Antingen blir det ytterligare en sido business eller så kan det ledarstil att du uppfattas som oseriös. Får snubbar reda på det, då kanske de pressar sina tjejer att välja ett annat solarium.

• Anonym (Uträknat)

Vad det en slump att just hon var kvar innan du skulle stänga "butiken", tror du!? Skulle tro att hon planerat det just så mer eller mindre :) risker finns det annars med det mesta vi företar oss.

• Anonym (Susp)

Den är klart roligare. Skrattade högt.

Dr Nail skrev 2015-02-18 18:59:46 följande:

Hm. Nej, jag gillar min rysk gangster-teori mer.

• Linux1003
    Anonym (Dumle) skrev 2015-02-18 18:53:12 följande:

Tänker på att hon snackar vidare med sina kompisar och då börjar de sluta sola. :/

Eller så får du flera kunder.
  • Anonym (Dumle)

Jappp det var det jag misstänkte! :)

Anonym (Susp) skrev 2015-02-18 18:56:39 följande:

Risken finns att tjejerna snackar. Ja. Antingen blir det ytterligare en sido business eller så kan det ledarstil att du uppfattas som oseriös. Får snubbar reda på det, då kanske de pressar sina tjejer att välja ett annat solarium.

• Anonym (Dumle)

Det är bara ett somarium alltså ingen butik så den är obemannad dygnet runt. Jag är alltid där vi 22.00 och då brukar hon vara klar. Så nej, det var ingen slump :)

Anonym (Uträknat) skrev 2015-02-18 19:03:56 följande:

Vad det en slump att just hon var kvar innan du skulle stänga "butiken", tror du!? Skulle tro att hon planerat det just så mer eller mindre :) risker finns det annars med det mesta vi företar oss.

• Anonym (Dumle)

Håller tummarna för det ;)

Linux1003 skrev 2015-02-18 19:35:12 följande:

Eller så får du flera kunder.

Svar på tråden hade SEX med en av mina kunder