• Anonym (Längtan.)

Hjälp mig tyda testet? Hoppas!

Hjälp, ser ni två streck på något av testerna? Två av dom är från förra månaden och ett av dom från idag. (Bilden är inte manipulerad, bara förstorad).

Det konstiga om det är ett plus är att jag haft "mens". Den slutade förra måndagen (kom dock 4-5 dagar för tidigt och var inte lika riklig och klarröd som annars men pågick som vanligt i 4 dagar) och i söndags fick jag "mens" igen (och väldigt ömma bröst, som jag brukar ha veckan innan mens annars). Inte klarröd den här gången heller och väldigt sparsam men ändå så jag behöver mensskydd.

KAN jag ändå vara gravid eller hoppas jag för mycket?

• Svar på tråden Hjälp mig tyda testet? Hoppas!
  • Anonym (Längtan.)

Ja det översta är från idag. Svårt att få bra bild men jag ser ett svagt streck utan ansträngning. Men det är väldigt svagt.

• entös

jag ser ett streck på det översta testet iaf =)

• Anonym (Sjundemånaden)

Jag ser ett streck på det översta, inte på de två andra. Ta ett digitalt.

• Fairydust

Ser ett svagt streck på det översta.

• Anonym (Längtan.)

Frågan är om det kan vara positivt trots "mensen" och blödningen jag har..?

Jag ska naturligtvis ta fler tester framöver för att få veta säkert.

• isblomma21

Ser ett svagt streck på översta jag också! Vissa får ju "konstig mens" som symptom på graviditet så du kan mycket väl vara gravid. Jag hade småblödningar i början av min graviditet och allt var som det skulle. Återkom gärna när du tagit ytterligare test!

• The Fugly
    Anonym (Längtan.) skrev 2015-02-18 20:22:54 följande:

Ja det översta är från idag. Svårt att få bra bild men jag ser ett svagt streck utan ansträngning. Men det är väldigt svagt.

Jag ser också ett svagt streck där, därför jag frågade :) Vågar dock inte uttala mig om det är ett riktigt streck men ett digitaltest om ett par dagar vore inte fel.
Svar på tråden Hjälp mig tyda testet? Hoppas!