Kan inte citera?
Helt plötsligt (igår och idag) kan jag inte citera ett inlägg, skriver på datorn. När jag klickar på "citera-knappen" så händer ingenting mer än att jag automatiskt skrollas upp på sidan till typ bannern ovanför inläggen.
Helt plötsligt (igår och idag) kan jag inte citera ett inlägg, skriver på datorn. När jag klickar på "citera-knappen" så händer ingenting mer än att jag automatiskt skrollas upp på sidan till typ bannern ovanför inläggen.
Samma sak här
Här är en till som inte kan citera, sen igår kväll! Skönt att man inte är ensam.
Och jag kan plötsligt, sen igår, inte göra fetstil, osv.
Kan heller inte göra nya rader. Eller, jag kan, men de syns inte.
Och ett tredje problem. Blev av med anonymiteten, men något måste väl ändå ha gått fel vid inställningarna. Normalt är man väl anon-spärrad en två dagar?
Såhär ser det ut nu:
"Du kan posta inlägg som anonym först fr.o.m 2015-05-03 00:00:00"
Alltså ca 2,5 månader!!
Hjälp?
Ok nya rader funkade visst men inget annat :)
Hej hej!
Teknik är informerade om problemet.
Hoppas att det åtgärdas snabbt!
Tack för att ni hojtade till
Ha det gott
Charlotte
Kan ni göra något åt min superlånga anonymitetsblockering också? Snälla? Jag har inte ens fått ett pm om det. Jag hade fått en "normal" block på 2 dagar och skulle egentligen ha fått börja skriva som anonym idag - enligt det jag förstod.
Hoho!?
Varför ignorerar ni så många trådar i denna forumdel? Och varför ignorerar ni min fråga ovan?
Kan ni göra något åt min superlånga anonymitetsblockering också? Snälla? Jag har inte ens fått ett pm om det. Jag hade fått en "normal" block på 2 dagar och skulle egentligen ha fått börja skriva som anonym idag - enligt det jag förstod.