• Anonym (Andedräkt)

Många sover sked, men vänta bara tills ni nu får veta vad som egentligen händer med er andedräkt när ni gör det!

Många par sover sked. Jag har analyserat mycket krig detta och vad som händer med er andedräkt efter att ni sovit sked. Exempelvis: Kvinnan är den som skedar med rumpa mot mannens framdel. Kvinnans rumpa skedas mot mannens penis/i nära anslutning till penis. Under natten då paret sover fiser kvinnan hej vilt så att mannens penis blir marinerad av fisen under täcket hela natten. På morgonen brukar kvinnan ibland suga av mannen innan jobbet eller på helgen då båda är lediga. Praktiskt taget innebär det att kvinnan suger av en fjärtmarinerad penis-hon suger av sin egen fjärt (fjärtar är gaser som varit i kontakt med bajset inne i rumpan). Således förklarar det varför många människor luktar bajs i munnen på morgonen-de har ju sugit av sin egen fjärt.

• Svar på tråden Många sover sked, men vänta bara tills ni nu får veta vad som egentligen händer med er andedräkt när ni gör det!
  • radwanska

Det tragiska är ju att vissa människor faktiskt har bajs-andedräkt. Så vidrigt och det måste vara så hemskt om man vet om att man har det.

• Anonym (Andedräkt)
    radwanska skrev 2015-02-19 22:08:54 följande:

Det tragiska är ju att vissa människor faktiskt har bajs-andedräkt. Så vidrigt och det måste vara så hemskt om man vet om att man har det.

En orsak till deras andedräkt är förenlig med min teori.
  • Anonym (Tjej)

Så om jag som tjej vill kunna suga av killen på morgonen bör jag vara den stora skeden menar du? Solig

• Anonym (Andedräkt)
    Anonym (Tjej) skrev 2015-02-19 22:17:19 följande:

Så om jag som tjej vill kunna suga av killen på morgonen bör jag vara den stora skeden menar du?

Ja! Se då inte till att han slickar dig på morgonen eftersom han har fjärtmarinerat din framstjärt hela natten!
  • radwanska
    Anonym (Andedräkt) skrev 2015-02-19 22:14:53 följande:
    En orsak till deras andedräkt är förenlig med min teori.
    Fast egentligen tycker jag din teori är jättedålig, pga att man byter ju position många gånger under nattens lopp.

Sen tycker jag det är jätteäckligt när du kallar det...nej fy jag vill inte ens skriva det haha fan vad äckligt
  • Anonym (Andedräkt)
    radwanska skrev 2015-02-19 22:29:09 följande:

Fast egentligen tycker jag din teori är jättedålig, pga att man byter ju position många gånger under nattens lopp.

Sen tycker jag det är jätteäckligt när du kallar det...nej fy jag vill inte ens skriva det haha fan vad äckligt

Tycker det är äckligt att jag kallar vadå?
  • Anonym (M)

Seriöst: min tjej fiser aldrig och det luktar aldrig illa på toaletten när hon varit där. Jag börjar undra om hon är en riktig prinsessa.

Svar på tråden Många sover sked, men vänta bara tills ni nu får veta vad som egentligen händer med er andedräkt när ni gör det!