• Lottie 74

Hur upplever du som varit inlagd på sjukhus miljön på sjukhuset?

Jag har varit inlagd många gånger på karolinska solna

Och det har känts som man ligger på ett dårhus, dock

Skyller jag inte på personalen som jobbar där utan på

Politikerna som inte verkar vilja bry sig om patienterna och på personalen som jobbar där. Hur har ni upplevt era vistelse inom sjukvården?

• Svar på tråden Hur upplever du som varit inlagd på sjukhus miljön på sjukhuset?
  • Lottie 74

Jag håller med dig i allt du skrev, jag måste tyvärr ibland uppsöka sjukvården men det är efter jag har legat i smärta som jag till slut måste söka hjälp. Man får alltid ligga på sovsal där det är sex personer som snarkar, kräks, pratar i telefon, vilket inte är deras fel, men man får fan ingen sömn. Maten ska vi inte nämna hur vidrig den är.

• Lottie 74

Som sagt, det är politikerna som måste vakna och göra något. Fyllipa Reinfeldt har jag velat strypa flertal gånger när jag legat inne. Är man inte sjuk ofta behöver ligga inne så tror jag inte folk förstår hur uselt man mår när man ligger inne. Stressig personal, maten är vidrig, doktorer som aldrig har tid att svara på ens frågor osv.

• Lottie 74

Ibland undrar man varför man jobbar och betalar Skatt, ni som röstade på moderaterna ska igentligen inte klaga. Vad går våra skattepengar till igentligen? Har någon ett svar på det?

Svar på tråden Hur upplever du som varit inlagd på sjukhus miljön på sjukhuset?