• pannkakan87

Östgötar som planerar barn 2016

Nu tar jag tjuren vid hornen och göra en egen tråd för oss från Östergötland som vill följas åt till pluset under 2016. Även ni som börjar försöka 2015 är självklart välkomna. Glad 

Ni får jättegärna presentera er lite, berätta hur många barn ni ev. har sedan tidigare, när ni tänkt försöka börja planera, varför ni väntar, jobb/studier osv.

Hoppas att vi kan följas åt när alla plusar och att det kanske även kan leda till någon träff sen i framtiden med alla bebisar! TystPlus

Välkomna!!

• Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016
  • Desideri

Idag kom mensen. Brukar få spottings nåndag innan men hade inga alls och helt plötsligt vid lunch kom mensen. Nu är det snart dags, äl borde komma om 2,5 vecka :) när har du äl javli?

• Javli

Mina cykler är lite oregelbundna men mellan 30-36 dagar, gissar på ÄL mellan 9-13 maj någon gång. =)

• Desideri
    Javli skrev 2015-05-04 17:51:25 följande:

Mina cykler är lite oregelbundna men mellan 30-36 dagar, gissar på ÄL mellan 9-13 maj någon gång. =)

Så spännande! Det är ju bara om nån vecka knappt! :)

Såg att du också skrev i "mammor i Linköping" tråden, roligt. Kanske kan vi ses nåndag på fika/playdate med flickorna. :)
  • madde98

så nervös.. hade äg förra veckan.. håller tummarna.. har kanske råkat kolla på lite fina barnkläder redan.. haha är jag ensam om de ? Oskyldig

ps. jag är inte 98

• Joozzaan

Och där kom mensen såhär mitt i natten! Skönt att slippa vänta. Nu ska jag prova rosenrot i några veckor med så får vi se vad som händer :)

• Desideri
    madde98 skrev 2015-05-04 23:55:28 följande:

så nervös.. hade äg förra veckan.. håller tummarna.. har kanske råkat kolla på lite fina barnkläder redan.. haha är jag ensam om de ? 

ps. jag är inte 98

Håller tummarna! Jag började köpa bebiskläder långt innan vi ens planerade dottern, köpte på tradera. Det fick längtan att bli lite lättare att hantera. Hade en hel kartong med barnkläder sen när dottern kom men som knappt nått användes. Då ville jag köpa nytt istället. :)
  • Javli

Åh vad spännande det är!
    Jag ses gärna på play-date Desidieri. Skriver meddelande till dig =)

• Javli

Kunde inte skriva till dig Desideri eftersom din sida var privat. Du får gärna skriva till mig =)

• Desideri
    Javli skrev 2015-05-05 13:25:55 följande:

Kunde inte skriva till dig Desideri eftersom din sida var privat. Du får gärna skriva till mig =)

Typiskt! Du har fått ett meddelande nu iaf. :)
Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016