• pannkakan87

Östgötar som planerar barn 2016

Nu tar jag tjuren vid hornen och göra en egen tråd för oss från Östergötland som vill följas åt till pluset under 2016. Även ni som börjar försöka 2015 är självklart välkomna. Glad 

Ni får jättegärna presentera er lite, berätta hur många barn ni ev. har sedan tidigare, när ni tänkt försöka börja planera, varför ni väntar, jobb/studier osv.

Hoppas att vi kan följas åt när alla plusar och att det kanske även kan leda till någon träff sen i framtiden med alla bebisar! TystPlus

Välkomna!!

• Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016
  • skatergirl81
    Joozzaan skrev 2015-09-16 00:49:57 följande:

Håller tummarna för dig! :) när har du BIM? :)

2/10 så är ju långt kvar..har äl nu I dagarna
  • skatergirl81
    pannkakan87 skrev 2015-09-16 08:12:21 följande:

När har du bim? Jag har den 2/10

Då har vi samma bim

Ni ville inte vänta tills du pluggat klart nu när det blev som det blev?
  • pannkakan87
    skatergirl81 skrev 2015-09-16 13:11:58 följande:
    Då har vi samma bim smile1.gif

Ni ville inte vänta tills du pluggat klart nu när det blev som det blev?
    Nää nu blev vi sugna bägge två
  • skatergirl81
    pannkakan87 skrev 2015-09-16 20:05:28 följande:

Nää nu blev vi sugna bägge två

Ja ingen idé att vänta. Jag fick smiley-fejset på ältest idag! Kommer bli en lång väntan till bim sen...veckorna går fort men man tänker på det ofta.
  • moasam

Hej! Får jag vara med här? ?? Jag har pcos och ska boka en läkartid för att få igång en utredning. Vi kör oskyddat då vi vet att jag antagligen behöver hjälp med att bli gravid men har ändå "händer det så händer det" i bakhuvudet och ett litet hopp såklart. Drömmen är ju en bebis 2016.

• skatergirl81
    moasam skrev 2015-09-16 22:23:10 följande:

Hej! Får jag vara med här? ?? Jag har pcos och ska boka en läkartid för att få igång en utredning. Vi kör oskyddat då vi vet att jag antagligen behöver hjälp med att bli gravid men har ändå "händer det så händer det" i bakhuvudet och ett litet hopp såklart. Drömmen är ju en bebis 2016.

Lycka till och hoppas du kan få hjälp snabbt. Vore ju skönt om det gick på naturlig väg.
  • pannkakan87
    skatergirl81 skrev 2015-09-16 22:15:49 följande:
    Ja ingen idé att vänta. Jag fick smiley-fejset på ältest idag! Kommer bli en lång väntan till bim sen...veckorna går fort men man tänker på det ofta.
    Håller tummarna! Svårt att inte tänka på det haha. 
  • StillAlive

Idag damp det efterlängtade brevet från rmc ner. Jag o min sambo (två tjejer) kommer förhoppningsvis göra vårt första försök om ca 3v ????

• skatergirl81
    StillAlive skrev 2015-09-21 17:37:08 följande:

Idag damp det efterlängtade brevet från rmc ner. Jag o min sambo (två tjejer) kommer förhoppningsvis göra vårt första försök om ca 3v ????

Såå kul! ! Grattis! Förhoppningsvis kan vi ha en Mammaträff snart!
  • Litenstjärna

Hej! Hoppar in här jag med! Är 31 år och bor ca 2 mil utanför Linköping. Gift och har 2 pojkar på 9 och 4 år.Vi försöker nu få till en 3:a :) mensen är idag 2 dagar sen,men sist jag testade (igår ) var det negativt, kram till er alla:)

Svar på tråden Östgötar som planerar barn 2016