• Anonym (Ande)

Jag kan se andar och kan besvara de frågor du vill ha vilka finns på andra sidan. Fråga mig vad du vill

Enl rubrik

• Svar på tråden Jag kan se andar och kan besvara de frågor du vill ha vilka finns på andra sidan. Fråga mig vad du vill
  • Anonym (Ande)
    emelie vilmer skrev 2015-02-22 22:17:30 följande:

Har jag någon ande omkring mig? Vem i sådana fall?

Vad ska man fråga? ?

Du har inte någon ande där. Jag ser ingen ande hos mig heller precis just nu, men de kommer och går
  • Anonym (E)

Vad ser du om/runt/nära mig?

• Anonym (Snälla!)

Vad ska jag sikta på för att göra karriär och slippa kontorsjobb, om någon ande vet det? :) 

• emelie vilmer
    Anonym (Ande) skrev 2015-02-22 22:19:49 följande:

Du har inte någon ande där. Jag ser ingen ande hos mig heller precis just nu, men de kommer och går

Kan du berätta något om mig? Vad som kommer hända mig framöver eller något jag varit med om ifall du sett en ande?
  • sassaa

Kan du läsa mig? Du kan vara totalt ärlig, så vet jag om det är på riktigt eller inte ;)

• Anonym (funderar på vem som vill något)

Jaha, och vad säger mina släktingar idag då (har 6 nära släktingar som dött under mitt liv)?

• Anonym (m)

kan du utläsa något om hur mitt liv ser ut just nu? Privatliv eller yrkesliv

• Anonym (Ande)

Jag kan inte läsa något om just er. Men jag kan besvara frågor som ni har som går till andra sidan. Vill ni exempelvis veta något från andra sidan?

Svar på tråden Jag kan se andar och kan besvara de frågor du vill ha vilka finns på andra sidan. Fråga mig vad du vill