• cococi

IVF 2015 Mars - April

Hej hej,

Hoppar in här hoppas det är okej.
    Började med gonal-f 125 den 23/2, var på ul idag 2/3 bara små blåsor Gråter fick höja gonal-f till 200 på dag 8 istället, ska på nytt ul på fredag 6/3, hoppas på större blåsor då.Glad
    Det är vårt första försök.

• cococi

Är det någon mer än jag som mår fruktansvärt illa och har huvudvärk? Det här ä helt nytt för mig och har ingen direkt att fråga. Men det känns som jag kommit rätt för att få lite svar på alla frågor o tankar man har. Kändes som ett sånt bakslag i dag när jag fick höja dosen, men det kanske det inte är jag vet inte. Det bara kändes så. Har ni någon erfarenhet av detta?

• cococi

Jag vet att min kropp är känslig mot hormoner. Men nu spyr jag också. Fy blääääää. Det känns ju som man är gravid även fast dom inte ens stoppat in nått än.

Är det nån mer som har barn sen innan?

• cococi

Ja man undrar ju varför man inte funkar helt plötsligt. Men skönt att det finns hjälp, hoppas verkligen att det funkar.
    Det är samma för mig, jag har barn sen tidigare, men inte min sambo. Skulle va så tråkigt att inte få uppleva det igen med honom.
    Men är det din första ivf gång också Gweny?

• cococi
    Gweny skrev 2015-03-04 12:11:24 följande:
    Jag har sen innan, inte min sambo. så väldigt frustrerande att ens kropp inte vill fungera nu.
    Jag e ju trög, har inte fattat att man trycker på citera när man ska svar på någon. Glad
  • cococi
    Gweny skrev 2015-03-04 21:43:49 följande:
    Ja detta är mitt 1a försök också, så nervöst & spännande på samma gång. Får vi följas åt.
    Ja det är verkligen nervöst, roligt att följa flera Glad
Svar på tråden IVF 2015 Mars - April