IVF 2015 Mars - April
Hoppar gärna in här! :) Gör min andra ivf på Huddinge. Är på sprutdag 9! imorgon är de dags för vul för koll av äggblåsorna Vilket ja är nervös för då ja har dålig äggreserv.
Hoppar gärna in här! :) Gör min andra ivf på Huddinge. Är på sprutdag 9! imorgon är de dags för vul för koll av äggblåsorna Vilket ja är nervös för då ja har dålig äggreserv.
Vid min förra ivf när ja va på vul för att mäta äggblåsorna så va dom mellan 10-14,Vid äggplock vill dom att dom ska va mellan 18-22 . Så sa dom på kliniken ja gick på då och de va på Carl von linne.. Är på Huddinge nu men borde ju va samma. Ja de hoppas ja med! :) :)
Hoppas dem ser ett gäng bra blåsor!
Vilken storlek är mest önskvärt på äggblåsorna? Nån som har koll på det?
Tack! :) Dock ligger ja i influensa m hög feber så de är väl bara peta i sig alvedon och åka dit!
Välkommen & lycka till imorgon! :)
Då va ägglossningsprutan tagen! Äggplock på tisdag. :)
Tack! :) ja men de tycker ja så har man lite koll. :)
Petris - Härligt! Hoppas allt går bra på tisdag.
Vill ni att vi ska fixa en lista i tråden även fast vi bara är några få ännu? :)
Välkommen! :) hoppas de ser bättre ut på fredag. Håller tummarna för de! :)
Hej hej,
Hoppar in här hoppas det är okej.
Började med gonal-f 125 den 23/2, var på ul idag 2/3 bara små blåsor fick höja gonal-f till 200 på dag 8 istället, ska på nytt ul på fredag 6/3, hoppas på större blåsor då.
Det är vårt första försök.
Ja är inne på min första ruvardag och dem där äckliga lutinus som man tar den är inte så mysig.. Säger bara trosskydd på, bläää!
Ja har använt Menopur hög dos 412. Fick inga biverkningar av den alls. De enda som va är att de sved lite efteråt. Lycka till! :)
Nu är min tid med nässprayet över :) o börjar med sprutorna ikväll. Någon som har använt menopur? Ger det några biverkningar?