• Petris

IVF 2015 Mars - April

Hoppar gärna in här! :) Gör min andra ivf på Huddinge. Är på sprutdag 9! imorgon är de dags för vul för koll av äggblåsorna Vilket ja är nervös för då ja har dålig äggreserv.

• Petris

Vid min förra ivf när ja va på vul för att mäta äggblåsorna så va dom mellan 10-14,Vid äggplock vill dom att dom ska va mellan 18-22 . Så sa dom på kliniken ja gick på då och de va på Carl von linne.. Är på Huddinge nu men borde ju va samma. Ja de hoppas ja med! :) :)

Gweny skrev 2015-02-26 15:35:41 följande:

Hoppas dem ser ett gäng bra blåsor!

Vilken storlek är mest önskvärt på äggblåsorna? Nån som har koll på det?

• Petris

Tack! :) Dock ligger ja i influensa m hög feber så de är väl bara peta i sig alvedon och åka dit!

Heystella skrev 2015-02-26 15:01:43 följande:

Välkommen & lycka till imorgon! :)

• Petris

Tack! :) ja men de tycker ja så har man lite koll. :)

Heystella skrev 2015-03-01 23:02:10 följande:

Petris - Härligt! Hoppas allt går bra på tisdag.

Vill ni att vi ska fixa en lista i tråden även fast vi bara är några få ännu? :)

• Petris

Välkommen! :) hoppas de ser bättre ut på fredag. Håller tummarna för de! :)

cococi skrev 2015-03-02 15:15:44 följande:

Hej hej,

Hoppar in här hoppas det är okej.

Började med gonal-f 125 den 23/2, var på ul idag 2/3 bara små blåsor  fick höja gonal-f till 200 på dag 8 istället, ska på nytt ul på fredag 6/3, hoppas på större blåsor då.

Det är vårt första försök.

• Petris

Ja är inne på min första ruvardag och dem där äckliga lutinus som man tar den är inte så mysig.. Säger bara trosskydd på, bläää!

• Petris

Ja har använt Menopur hög dos 412. Fick inga biverkningar av den alls. De enda som va är att de sved lite efteråt. Lycka till! :)

PD1984 skrev 2015-03-11 09:46:33 följande:

Nu är min tid med nässprayet över :) o börjar med sprutorna ikväll. Någon som har använt menopur? Ger det några biverkningar?

Svar på tråden IVF 2015 Mars - April