IVF 2015 Mars - April
Hej!
Jag väntar på min mens sedan kör vi igång med sprutorna, för vårt första ivf. Jag skriver gärna
Hej!
Jag väntar på min mens sedan kör vi igång med sprutorna, för vårt första ivf. Jag skriver gärna
Vi går på fertilitetcentrum i Göteborg. Jag har haft 3 missfall innan, senast för 1 månad sedan. Jag börjar med sprutorna imorgon.
Ikväll ska jag ta sista sprutorna puregon, imorgon är det dags för ägglossningsspruta och på måndag äggplock. Jag har berätta för chefen dock inte för min kollega som får sköta mitt jobb när jag är ledig. Ser ju konstigt ut att vara ledig i tisdags ca 3 h för ultraljud, 7 mil dit och även fredagen 3 h. Heldag på måndag och någon dag till nästa vecka.
Jobbar på ett stort företag, vill dock inte att alla ska veta, min kollega brukar inte vara tyst.
Vi var och plockade ut 9 ägg i måndags, dagen efter var det 4 ägg som blivit befruktade. Fick ny tid på onsdagen för återinförande, när vi kom dit var det ett till som blivit befruktat. Så nu är jag på ruvardag 2 och hoppas att det tar sig denna gång + frysen.
Jag måste bara få berätta att efter allt kämpanade har jag blivit GRAVID!
Nu hoppas vi innerligt att bebisen vill stanna kvar i magen. Lite nervös efter 3 missfall, men nu har de bara satt in en av de bästa! Är så himla glad! Ha en underbar dag allihopa och lycka till!
Tack så mycket alla 3. Jag fick mina missfall i ca v6. Men denna gång ska det gå hela vägen.
Stort Grattis till dig FriidaB!