IVF 2015 Mars - April
Hej!
På tisdag får vi ÄNTLIGEN göra FET igen!!! Varit ett uppehåll efter vårt tidiga missfall i februari. Blödde i 4v... Men nu är vi igång igen. Dags för försök nummer 4. Denna gång med blasto :)
Hej!
På tisdag får vi ÄNTLIGEN göra FET igen!!! Varit ett uppehåll efter vårt tidiga missfall i februari. Blödde i 4v... Men nu är vi igång igen. Dags för försök nummer 4. Denna gång med blasto :)
Fick mensen i natt :( På ruvardag 9 :(
Så tråkigt att den skulle komma andra dagen nu när vi är i Prag och skulle ha mysigt...
Men nu är det bara att ta nya tag igen...
RD 2 med 5-dagars! Vill börja känna saker haha men nada... ; )
Grattis alla ni som plussat!
Hrm jag får erkänna, jag kunde inte hålla mig, jag tjuvtestade imorse på ruvardag 10 med 6dagars blastocyst, ostimulerat FET.
Jag var nästan säker att det inte hade lyckats för jag fick bruna flytningar 3 dagar före beräknad mens, men det slutade på BIM och mensen är nu 2 dagar sen.
Det blev ett jäääääääääättesvagt plus. Men nu är jag orolig för det var precis såhär det var vid mitt missfall i somras, flytning och svagt svagt streck, så började jag blöda igen en vecka senare. Vad tror ni? Hur starka har era test varit om ni testat vid beräknad mens?
Jaha, där kom mensen. Suck. Får ställa in mig på FET nr 9.
Alltså dessa ruvardagar, kan ju driva vem som helst till vansinne. Jag fullkomligt älskar att ruva eftersom jag känner att det är det närmsta en graviditet man kan komma i just detta läge men jag kan å andra sidan inte tänka på något annat. Analyserar varje liten känsla och mående. Hoppet tänds och sedan släcks det om och om igen. Ja jag gissar att ni andra känner liknande känslor. Det sliter på en!
Symptomen ska ju förstärkas inte avta och försvinna... Nu känns det som om mensen kan komma när som helst...
Här hoppar jag gärna in!
Försökt få barn sedan sommaren 2012. Lyckats med ett tidigt mf på egen hand i mars 2014, men i övrigt har det varit noll och ingenting. Ett fullt IVF (korta metoden) med ICSI misslyckades i februari/mars, men vi fick två blastocyster till frysen. Gjorde FET den 27/4 och plussade i måndags! Otroligt nervöst, men är glad så långt!