IVF 2015 Mars - April
Hoppar in här.
Gruppinfo på torsdag.
O så hoppas ja vi får starta direkt sen.
Hoppar in här.
Gruppinfo på torsdag.
O så hoppas ja vi får starta direkt sen.
Fått två Embryon tillbaka :) ett nio o ett 7 celligt :) :)
Nu har vi äntligen startat!!!
Började spraya idag vid lunch.
Väldigt orolig inför sprutpennan sen men de problemet tar ja tag i om tre veckor...
Maken får lära sig o min mamma kan oxå så ja får ta till lite hjälp så ska de nog lösa sig på nåt sätt.
Sen e de "bara" de värsta kvar sen... Äggplocket! :(
Men nu är vi iaf igång! :D
[quote=75088720][quote-nick]Mytime skrev 2015-03-30 20:04:42 följande:[/quote-nick]
Nu har vi äntligen startat!!!
Började spraya idag vid lunch.
Väldigt orolig inför sprutpennan sen men de problemet tar ja tag i om tre veckor...
Maken får lära sig o min mamma kan oxå så ja får ta till lite hjälp så ska de nog lösa sig på nåt sätt.
Sen e de "bara" de värsta kvar sen... Äggplocket! :(
Men nu är vi iaf igång! :D
[/
Roligt att komma igång! Tänkte på dig för någon dag sen hur det har gått efter gruppinfot. Hur tyckte du att det var?
Sprutorna känns inte alls, det är ju sån supertunn nål. Fast är man spruträdd så är det ju läskigt ändå.
Äggplock är väl inte lattjo lajban men ta en sak i taget. Viktigast är att ni är igång!
Vi är på första försöket och började spraya i lördags!
Vill bara att allt ska vara slut nu! Känns som det är jättemycket man ska behövs gå igenom, både psykiskt och fysiskt! En riktigt påfrestning!
Suprecur
Hej nu e ja förvirrad o orolig!
Började spraya me supresur i måndags lunch o de sa att mensen ska komma som vanligt denna gång o min mens är relativt regelbunden. Pendlar mellan 26-30dgr men oftast 26-28dgr.
Så idag är dag 29 o ingen mens i sikte!
Enda gången på snart fyra år som ja faktiskt vill att den ska dyka upp trots alla smärtor av endometriosen men som sagt inget ännu.
Bör ja bli orolig o ringa fert el va gör ja?
Ja skulle ju ringa när mensen kommer men om den inte gör de då eller drar ut massa på tiden!?!?
Erfarenheter stöd o tips tack!