• LHF

IVF 2015 Mars - April

Gweny skrev 2015-03-12 12:11:24 följande:

Håller tummarna för er som ruvar nu! Spännande tid framöver i tråden nu. smile1.gif

Imorgon fm ska jag in och göra VUL, se om dem vuxit till sig!

Spännande :)

Håller tummarna för att de har vuxit!!
  • LHF

Usch, det här känns inte alls kul. Är bara på rd3 och känner av mensvärk :(

• LHF
    väntar2015 skrev 2015-03-14 09:56:03 följande:
    Nej :( hoppas det är nå annat!!
    Ja jag hoppas verkligen att det är nåt annat. Jag har ju beräknad mens om 6 dagar. Känns så konstigt att ha TD 18 dagar efter återföring. Så mkt förskjuten lär ju inte mensen bli av det här.
  • LHF
    väntar2015 skrev 2015-03-14 19:47:43 följande:
    Ja, 18 dagar känns som lång tid, men är väl nån anledning till att dem sätter det...? Jag har "beräknad mens" (i vanliga fall) och testdag samma dag. Så nu är det snart bara en vecka kvar :) känner dock ingenting... lycka till, till er andra som har ÄP framför er!
    Ja nån anledning lär det finnas men just nu känns det absolut inte bra tyvärr :(

Hoppas att allt kommer gå bra för dig och alla andra här i tråden iaf!
  • LHF

Mensen kom idag så här är det kört :(

Blir bara så himla ledsen och besviken!! Bara på rd5 dessutom.

• LHF
    Gweny skrev 2015-03-16 19:06:53 följande:
    Men nej vad tråkigt!! smile4.gif
    Ja det känns verkligen för jävligt. Fattar inte ens hur det är möjligt att den kommer så tidigt :(
  • LHF
    väntar2015 skrev 2015-03-16 19:46:51 följande:
    Nej, Vad tråkigt!! :( Är du säker på att det är mensen som kommit? Till mig sa dem nämligen att man kunde få nån blödning under tiden.... massa kramar till dig!
    Jag har ju haft mensvärk sen dag 2, så jag har svårt att tro att det skulle vara nåt annat :(

Känner mig så arg!
  • LHF
    väntar2015 skrev 2015-03-18 06:22:09 följande:
    Ganska säker på att det var min mens som satte igång igår kväll oxå.... vad är det här? vad är det som ska vara så svårt?:(
    Åh nej :(

Jag har inte blödigt mer sen den blödningen som kom i måndags kväll. Jag har dock mensvärk hela tiden så jag kan ändå inte slappna av och hoppas på någonting :(
  • LHF
    ak15 skrev 2015-03-16 22:33:59 följande:

LHF hujj så tråkigt ???? är du säker på att det är mensen? Kan vara en nidblödning

Jag vet faktiskt inte då det inte har kommit något mer blod. Men jag vågar inte hoppas eftersom att jag har mensvärk hela tiden iaf :(
  • LHF
    väntar2015 skrev 2015-03-19 14:24:47 följande:
    Vad jag håller tummarna för dig att det var en sån blödning som kan komma utan att det är nån fara. Men förstår att det är svårt att slappna av. Jag blöder än så är ganska säker på att det är mensen som kommit... har ringt kliniken precis så väntar på att dem ska ringa upp. Få se om jag behöver fortsätta med progesteronet.
    Fy vad jobbigt för dig! Att det ska vara så satans svårt :(

Jag börjar ju fundera på vad det var för blödning. Antingen en nidblödning eller mellanblödning kanske? Än så länge har det inte kommit mer men som jag skrev så kan jag inte slappna av än! :/
Svar på tråden IVF 2015 Mars - April