Annsan skrev 2015-02-23 15:34:50 följande:
Å, tack för ditt svar. Ja det är alltid en tröst att höra andra. Det känns lite mindre ensamt. Men vad jobbigt för dig med en sådan siffra och samtidigt skönt att moderkaksprovet var ok. Var det nackspalten som gjorde resultatet? Hur hanterar ni er oro? Är det första barnet? Jag går in flera ggr per dag och kollar om det kommit något svar och hoppar högt när telefonen ringer.
Önskar dig och er all lycka till.
Ja precis, man känner sig lite mindre ensam.. Svårt att förstå väntan om man inte gått igenom samma sak. Pulsen steg varje gång telefonen ringde..I know..fruktansvärt. Jag bara grät dessa dagar och var så fysiskt utmattad också efter många v med kräkningar/yrsel.
Precis, nackspalten i kombination med blodprovet som jag förstår det.. Har aldrig fått veta värdena på blodp. Men har generellt sett haft mkt höga hormonnivåer, mått ila och kräkts i 2 månader (sjukskriven) etc. Det är första barnet, och väntan nu på ul är svår och stundtals jobbig.. men vi försöker ändå glädjas smått och hoppas vår bebis är frisk och mår bra!! Jag växer, och mår ngt litet bättre nu, går in i v 17 snart..
Önskar er lycka till också!