Sår på förhuden?
Hejsan! Jag är osäker på vad mitt problem egentligen är men jag tror jag har fått ett sår på insidan av förhuden. Det svider när jag kissar, om jag rör på förhuden och om jag drar bak den så gör det smått ont också. Jag tror jag har något sorts sår för när jag drog tillbaks den igår så såg jag att det var väldigt rött på ett område. Jag duschar dagligen, håller mig så ren som möjligt och bytar kläder var dag också. Jag kan för tillfället inte ligga på mage för då gör det också ont.
Jag har läst om vissa som har sår innanför huden får inte så ont men mitt är nära öppningen så jag tror det är därför det gör ont när jag kissar.
Min förhud är lite småtrång men jag kan dra bak den helt utan någon större smärta.
Har nyligen haft en infektion i kroppen där jag fick utskrivet penicillin som jag tog i en 7 dagarsperiod och det borde väl göra så chansen att detta är urinvägsinfektion är väldigt låg?
Jag vet inte riktigt hur jag ska ta mig till, vill att det ska läka så snabbt som möjligt? Ska köpa hem transbärsjuice för har hört att det är rätt bra och ta som läkning m.m.
Duschade tidigare och då använde jag mig av tvål utan någon parfym eller något för att kunna rengöra ordentligt i den "privata sektorn" :)
Har ni några tips eller kanske känner någon som fått detta att hända? Vad jag bör göra, vet inte hur snabbt sår läker där när det är fuktigt nästan på hela tiden.
MvH