• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • lundberg

Kände jättemycket symptom när jag plussade så som ömma bröst, sov dåligt, varm osv, men nu börjar symptomen försvinna, inga jätte ömma bröst bara lite ibland, mår inte det minsta illa, inte lika trött som förra veckan, är det ett dåligt tecken? Har inte blödigt någonting känner mig som vanligt liksom!? Är i vecka 6+2 ungefär, är detta normalt??

• Majsan000

Jag är gravid i vecka 6+6 och känner nästan inga symtom. Lite illamående då och då. Du behöver nog inte vara orolig så länge du inte fått nån blödning.

• Akirea

Hj! Så härligt det är att "möta" människor som har samma orostankar som jag själv har. Hade först massor med symtom. Jag tror alla som finns rapporterade. Nu känner jag knappt av nånting och är i ca v 6. Hoppas allt är som det ska!

• Catry.C

Hej, har bf 23 nov och går gärna med i din grupp på fb för att få lite extra stöd.

Sen har jag de senaste veckan börjar må riktigt dåligt så nån som har tips på hur man kan pigga upp sig lite och inte må så fruktansvärt illa o va sängliggandes ?

• Acire85

hej går in i vecka 8 (7+0 ) imorgon ???? enligt appen beräknad bf 25 november

Svar på tråden BF November 2015