• Trattkantarell

BF November 2015

Hej! Jag hittar ingen Novembertråd här så startar en egen.

Jag har eg bf 31/10 men är tvärsäker på att jag kommer flyttas till november.

Jag startar en Novembergrupp på Facebook med, om ni vill vara med så skicka ett meddelande till mig med länk till er profil på Facebook eller er mailadress så lägger jag till er. 

Hur mår ni?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-02-25 08:34
    Facebook gruppen blir såklart hemlig så ingen kan söka på den, se vad som skrivs eller se vilka som är med.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-04 11:25
    Ni som vill gå med i Facebook gruppen

Gå hit: www.familjeliv.se/user/inbox/new

Skriv Trattkantarell som mottagare och skriv din epostadress i meddelande fältet

Vi kommer inte att ta in fler medlemmar efter sista maj.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-05-05 12:11
    Efter diskussion i gruppen så har vi nu kommit fram till att redan nu inte ta in fler medlemmar.

• Svar på tråden BF November 2015
  • Mestis
    Jet85 skrev 2015-02-28 10:28:39 följande:

Hejhej! Jag hoppar in här med smile1.gif har räknat ut att bebis ska komma 3/11 men vi får se. Jag har en prematurfödsel och 2 missfall i bagaget så oron är ganska hög just nu. Fick en blödning i förrgår som kommer och går, men symtomen tilltar så jag slutar inte hoppas än.

Jag har oxå premis i bagaget. Vilken vecka fick ni i. Dottern är född i v. 25 Lycka till!
  • Rödtulpan
    ronja111 skrev 2015-02-28 15:22:47 följande:

Grattis!!

Kissnödig är vanligt! Jag kissar hela tiden känns det som. Och är törstig som en tok!

Undrar var detta ska sluta

Ja törstig är jag med! Har idag varit västligt trött men å andra sidan har jag jobbat med idag.

Men att det stramar nere i magen på dig med?
  • Jet85
    Mestis skrev 2015-02-28 15:27:05 följande:
    Jag har oxå premis i bagaget. Vilken vecka fick ni i. Dottern är född i v. 25 Lycka till!
    Min dotter är född i v25+1, 705g och 32 cm. Nu är hon hela 7 år verkligen på tiden att hon får ett syskon :-P
  • ronja111
    Rödtulpan skrev 2015-02-28 16:34:31 följande:

Ja törstig är jag med! Har idag varit västligt trött men å andra sidan har jag jobbat med idag.

Men att det stramar nere i magen på dig med?

Inte stramar, men molvärk..
    *hoppet är det sista som sviker*
  • jolii

Hej,

Jag plussade i Onsdags med, vad roligt med en tråd för novemberbarn, enligt uträkning på FL borde jag ha bf 3/11 :) Är ju fortfarande väldigt tidigt. Det är första barnet och jag och min man har försökt i 8 månader nu. Fått tidigt missfall förut så hoppas verkligen det går vägen denna gång :)

• bettyboopan

Hoppar gärna in här jag också! :)
    Plussade i torsdags och är beräknad till 4/11
    Är verkligen överlyckliga!
    Har en dotter på snart 7 år nu och har väl i princip försökt att få till ett syskon åt henne i flera år, och äntligen har det tagit sig.
    Är lite orolig att det inte ska gå vägen bara för att vi väntat så länge.. Men försöker skjuta undan oron och njuta av det underbara beskedet istället. :)
    Just för tillfället så är jag extremt trött, kissnödig typ hela tiden, ömma bröst och så har jag lite stramande/molande värk nere i magen mot ljumskarna alltså där jag brukar känna av mensvärk. Men det är inget ovanligt vad jag läst mig till.. Är ju ett tag sen jag var gravid så jag kommer ju knappt ihåg det.. :)

• lilla hej
    Fluff77: Ja denna var också lite oplanerad. Vi har pratat om att ev skaffa en fjärde men lite längre fram. Vi hade väl pratat om att lägga in krutet på att verkstad någon gång i sommar Men men. Lika glada för det är vi

Trattkantarell: Jag har inte fått något meddelande så jag provar att skicka dig ett meddelande. 
Svar på tråden BF November 2015