Inlägg från: Anonym (mimmi) |Visa alla inlägg
  • Anonym (mimmi)

antabus?blodprov? alkohol

Hej
    har gått och tagit på mottagningen antabus tre gånger i veckan
    måndag-onsdag-fredag

Men drukigt lite då och då, lite för mycket förra veckan, ska snart lämna blodprov?

hur länge tillbaka letar läkaren efter alkoholen i proverna? är det många månader?
    hur stor mängd handlar det om som syns på proverna?

mimm

• Svar på tråden antabus?blodprov? alkohol
  • Anonym (mimmi)

Ja då får jag vänta med att gå till vc och ta provet på ca fyra veckor detta var inte bra det drukigt öl vin och sprit blir bara sjuk i ca en timme sen går det igen ska försöka håll mig i fyra veckor

• Anonym (mimmi)

Nä det är inte på samma mottagning där tar medecin får ta blodprovet detta kommer en då bli jobbigt när jag ska ta antabus för jag kommer nog få lite utskällning där

• Anonym (mimmi)

Nä det är inte på samma mottagning där tar medecin får ta blodprovet detta kommer en då bli jobbigt när jag ska ta antabus för jag kommer nog få lite utskällning där

• Anonym (mimmi)

Där skrev du något bra jag väljet själv när jag vill lämna proverna ska hämta dem på fredag jo jah har också natralox eller hur man stavar det

• Anonym (mimmi)

Ingen sa något om blodprov idag har varit nykter sen måndag så värden har ju sjunkigt lite har en månad på mig så ska det ej synas i testerna

Svar på tråden antabus?blodprov? alkohol