Novemberbebisar 2015
Hej!
Plussade igår. :) Vecka 5 (4+5) ... Hade ett missfall för 4 månader sen så hoppas detta lilla päron stannar kvar hos oss :)
BF 7/11 :)
Hej!
Plussade igår. :) Vecka 5 (4+5) ... Hade ett missfall för 4 månader sen så hoppas detta lilla päron stannar kvar hos oss :)
BF 7/11 :)
Hippar in lite här, Plussade i tisdags är i vecka 5 (4+5) å illamåendet kom på riktigt nu på eftermiddagen idag. Mått lite små illa innan emellanåt men de har släppt nästan direkt men nu håller de i sig känns som jag ska kräka när som å svärmor å hennes man är på väg hit nu å ingen vet ju nåt än så hoppas kräkandet håller sig väck. Annars har jag varit uppsvullen i magen å de har stramat å gjort ont.
Inte hunnit vara inne här så mkt då min sin varit sjuk och krävt all min uppmärksamhet.
Men måste få skriva av mig lite!
Jag och en tjej har följt varandra sen i våras i barnverkstan. Peppat och stöttat. Senaste 2 mån har det dock blivit mindre prat, mot innan när vi prata typ varje dag.
Och när jag plussa nu och berätta det för henne så mena hon på att jag "tryckte upp mitt plus i ansiktet på henne" :( och att Jag borde tänkt på hennes känslor..
Jag vart jätte ledsen av att hon sa så. Dels har vi försökt längre än henne och jag har kämpat som en gris för att lyckas! Gått ner mer än 10kg i vikt, ringt runt till olika läkare för att få hormonbehandlingar för min uteblivna äl. Och visst att vi inte pratat lika mkt på sistone men jag har faktiskt ett liv utanför dataskärmen :/
jahopp...sitter här helt chockad. Plussade idag!! Tredje barnet. Var ej planerat. Hade bim förra torsdagen, testade i lördags dvs bim+2 vilket visade negativt...när mensen fortfarande inte kommit idag på bim+6 så stod det gravid. Tidigt och allt kan hända, men går det som det ska får vi alltså ett barn i november?!
Hoppar in här i vecka 7 (6+0)
Fick se den lilla idag för första gången.. 
Hej!
Tänkte hoppa in med er här. Plussade förra veckan, på bim+1. Testade inte innan, för jag var helt säker på att mensen var på väg.
Efter 19 försök innan, som inte lyckats så var inte hoppet om något annat så stort. Men denna gången så lyckades det! Tog fem olika tester samma dag, jag förstod verkligen inte. Men idag är jag i v5+3 och börjar känna lycka över detta lilla livet!
Har räknat ut efter äl, då jag har stenkoll på den.
Bf 9/11. ![]()
Grattis till alla nya plus!
Har inga symtom än. Lite lätt molvärk bara. Men funderar massor på hur jag ska klara en stor jobbfest med 3-rätters utan att dricka. Vill ju inte berätta än och brukar annars alltid dricka vin, så de skulle märka om jag inte gjorde det. Har inte körkort så kan inte skylla på att jag ska köra.
Jag plussade den 12 mars, på testet stod det Gravid 1-2. Första graviditeten så hoppas bebisen vill stanna kvar.
Har lite oregenbunden mens men enligt gyn och mina beräkningar så går jag in i vecka 4+0 imorgon, räknas man som att man är i vecka 5 då?
Ömma bröst och toktrött på kvällarna och liite molvärk, annars mår jag bra änsålänge.
Grattis allihopa! Roligt att läsa denna tråd och är roligt att se dom som är i samma vecka som jag! Jag går in i vecka 7 i morgon! Jag har börjat att må illa mycket på kvällarna och är ofta väldigt trött! Jag jobbar väldigt långa pass så är oftast trött annars också så ingen på jobbet har inte börjat misstänka något så det är skönt! Hur många har ni berättat för? Eller när tänker ni berätta för era vänner eller släkt? Jag och min tvillingsyster väntar på båda barn så det är lite spännande! :)
Ville bara säga att jag går ur denna grupp.. fick missfall inatt..
hoppas det går bättre för er andra..