Novemberbebisar 2015
Hej. Plussade förra veckan och är i vecka 5+1 .Har ett mf tidigare så jag hoppas denna håller sig kvar. Ömma bröst, trötthet och ökad aptit. Men har svårt och glädjas ännu. försöket ta dag för dag. ^^
Hej. Plussade förra veckan och är i vecka 5+1 .Har ett mf tidigare så jag hoppas denna håller sig kvar. Ömma bröst, trötthet och ökad aptit. Men har svårt och glädjas ännu. försöket ta dag för dag. ^^
Åh. Önskar oxå jag hade symtom. Mina försvann för ett tag sen o de ända jag känner av nu är ömma bröst o haft en molande känsla i nedre delen av magen. Men min trötthet är borta :/
Är i 5+5 nu :)
Jag känner likadant som dig, är 5+4 idag, så kanske är helt normalt :)? Men ja önskar också att jag hade mer symptom, känner mig inte gravid knappt..
Åh igår kom mina första illamående känslor! Blev nästan överlycklig av att hulka. :)
Grattis till alla er som plussat :)
Mina symtom kommer och går men brösten är ömma hela tiden. ^^
Jag hoppas denna stannar kvar för oss nu. Vill kunna glädjas riktigt. Är nu i v. 7. 6+4.
Grattis till er alla med bebisar på g.
Jag och sambon var på vul igår för att kolla hur allt såg ut pga mitt förra missfall. Och tyvärr så har det inte blivit något den här gången heller. Blir att skrapa bort och bara försöka på nytt.
Känns lite som att man ska drunkna men man får inte förlora hoppet.
Har iaf haft alla symtom som illamående, ömma bröst, humör, trötthet. Ingen blödning än som visa att de är mf men läkaren va säker. Det är så trist :( inget november barn för oss iaf.
Nu får jag gå ur tråden, igen. Gjorde ett vul idag trots att jag inte var särskilt orolig. Hade varken ont eller blödningar utan ville mest se hur det stod till med tanke på mina två tidigare missfall. Men gynekologen hittade inget foster. Det var alldeles tomt och imorgon ska jag åka in till sjukhuset och få det undanstökat.
Väldigt ledsamt, min sambo är väldigt ledsen medan jag känner mej mest trött och uppgiven. Nästan förbannad faktiskt.
Men livet går vidare på nåt märkligt vis.
Lycka till allihopa!