Inlägg från: Hoppitossa34 |Visa alla inlägg
  • Hoppitossa34

Novemberbebisar 2015

Här är en till! :) Plussade igår och är i chock! Har varit på fertilitetsutredning och fick veta att mina äggstockar typ lagt av. Sambon spermieantal var inte så högt heller.. Av olika orsaker har vi inte gjort ivf...tänkt att äggdonation blir för oss längre fram. Efter 7 mån med oskyddat samlag fick jag nu plus. Har superstruliga cykler pga få ägglossningar....så vet inte hur långt gången, men troligen i v. 4 + nånting. Rädd för mf nu.

• Hoppitossa34
    Lillytroll skrev 2015-03-14 16:37:24 följande:

MakeitHappen- tack så mycket!

Åh grattis! Förstår att du är i chock! Men såå härligt.

Försök njuta av det, ni har trots allt krossat oddsen redan. Ta vara på det.

Jag var också nervös innan, speciellt dom dagarna jag inte känner av något. Men det är bara att njuta av dom dagarna man mår bra.

Jag håller tummarna för er och ert lilla frö!

Tack så mycket!! :) Har rätt mkt molvärk i nedre magen...men det hade jag tidigare graviditeter också. Jag har två barn sedan tidigare, men inget med min nuvarande sambo. Hade superlätt att bli gravid de två gångerna...men då var jag yngre. Är snart 36.
  • Hoppitossa34
    Lillytroll skrev 2015-03-14 17:59:41 följande:

Molvärk var nog mitt första tecken, även om jag inte vågade hoppas. Men såhär när man tittar tillbaka.

Värken försvann dock ett par dagar efter att ha vart konstant i 1,5 v, då blev jag lite orolig. Nu är den där, ordentligt!

Kul att ni fick chansen att få ett litet knyte ihop.

Detta är både mitt och sambons första. Ska bli så spännande!

Har du räknat ut bf?

Åh tack va gullig du är som lugnar mig! :) Vilken vecka är du i? (jag har inte läst hela tråden ännu :/ ) Svårt att veta exakt BF då mensen varit så konstig..men gjorde ett CB digital som visade 2-3 veckor...och om det stämmer runt 20 november typ. :) Mitt i mörka vintern ..men då har man en härlig sommar sen framför sig med en 7 månaders. :) Åhh bara hoppas h*n vill stanna.

Hej till alla andra här också! Spännande med en blandning av förstagångsmammor och oss andra som väntar syskon. :)
  • Hoppitossa34

Oj nu minns jag ett annat grav.symtom jag hade vid tidigare g????ånger.....yrsel. Det bara gungade till i skallen nyss. Tur jag hade ett bord att ta tag i.

Grattis Annamärta!

Lillytroll: Det blir underbart med en vinterbebis..så klart!

Svar på tråden Novemberbebisar 2015