Novemberbebisar 2015
Hej tjejer! Jag vill gärna vara med här! Vecka 3+5 idag. Har två barn (07 och 08). Bokade in mig på både inskrivning och VUL när jag är i v 8. Spännande!
Hej tjejer! Jag vill gärna vara med här! Vecka 3+5 idag. Har två barn (07 och 08). Bokade in mig på både inskrivning och VUL när jag är i v 8. Spännande!
Grattis alla!
Bebis är i vecka 7+3 efter ul igår ocj vi kommer få ett oktoberbarn men hänger kvar här ändå!
Grattis alla!
Bebis är i vecka 7+3 efter ul igår ocj vi kommer få ett oktoberbarn men hänger kvar här ändå!
Miamiao vi såg hjärtT redan förra veckan 6+1 men nu såg man en liten liten där man kunde urskilja armar och ben lite grann.
Den var stor som ett hallon!
Då har jag varit på ul idag
7+1 och vi fick de ett litet hjärta som slog, 10-11 mm stort. Så nu hoppas jag att hen vill stanna kvar ![]()
Jag fick MA förra gången jag var gravid, för ca 4 månader sedan. Det var riktigt jobbigt. Den här gången väntar vi med att berätta, och vågar inte ens hoppas, för att inte bli lika ledsna som förra gången... Har inte berättat för någon ännu, men kommer nog att berätta för mina föräldrar om ett par vekor när vi ska dit över påsken. V 4+1 nu, så väldigt tidigt såklart. Kommer att gå på VUL 13/4, och om jag då ser hjärtat slå så kommer jag att börja tro på det hela...
Hej! Hoppar gärna in här. Plussade i fredags på BIM +4. BF 24/11 med första barnet :)
V 4+4 idag, tycker att tiden går otroligt långsamt. Våra föräldrar undrar hur det går för oss med barnplaneringen (de visste att vi försökte eftersom vi fick MA inte så länge sedan och skulle köra på direkt), men vi har fortfarande inte vågat säga något. Vill vänta på VUL 13/4 och ser vi hjärtat då så berättar vi för föräldrarna.