• sjl89

Novemberbebisar 2015

Hej jag hoppar in här, hoppas det är okej:) plussade i måndags så är i vecka 4+2, väääldigt tidigt:p

Upptäckte ett ma i slutet på december så nu hoppas vi att den här lilla vill stanna kvar:)

Bf 22/11, har en dotter född 14/11-09 :)

• sjl89
    Lutetzia skrev 2015-03-19 17:56:22 följande:

Bokade inskrivningssamtal hos bm hos kommer inte få komma förrän i v 9+6. Innan dess håller de ett Infomöte. De har inte heller ultraljud på mottagningen. Är det normalt?

Det är sökert olika i olika kommuner men har du fått tid för hälsosamtal eller har man det samtidigt? Där jag bor finns inte heller ul på mottagningen :)
  • sjl89

Är det någon som är extremt trött? Jag har sovit 1 1/2 timma efter jobbet och ligger i sängen nu och ska sova igen! Någon som har tips mot tröttheten??:I

• sjl89

Vi har berättat för min mamma, min brors fru och idag berättade jag för min chef. Berättade gör honom eftersom jag haft ett uteblivet missfall i slutet på december, vill att han ska veta utifall det blir så igen :/

• sjl89
    sojeal skrev 2015-03-20 11:18:38 följande:

ringde till BVC idag, fick inskrivningstid 17/4, känns som det är evigheter dit ;) enligt dem gick jag in i vecka 7 idag men när jag plussade i tisdags visade provet 2-3 veckor, så vet inte riktigt vilken vecka jag är i.

När brukar det börja synas? Någon som har några referenser att gå efter? :)?

Jag kommer ihåg med dottern på rul (vecka 19) så syndes det när jag stog upp men inte när jag låg på rygg :p och jag är vådligt smal. Tror i vecka 16 därnånstans började magen puta lite lite:)
  • sjl89
    Miaomiao skrev 2015-03-20 16:13:37 följande:

Jag fick MA förra gången jag var gravid, för ca 4 månader sedan. Det var riktigt jobbigt. Den här gången väntar vi med att berätta, och vågar inte ens hoppas, för att inte bli lika ledsna som förra gången... Har inte berättat för någon ännu, men kommer nog att berätta för mina föräldrar om ett par vekor när vi ska dit över påsken. V 4+1 nu, så väldigt tidigt såklart. Kommer att gå på VUL 13/4, och om jag då ser hjärtat slå så kommer jag att börja tro på det hela...

Fick också ma, min dotter hade hört mig och sambon prata om plus på Stickan osv så hela dagis visste att jag va gravid och sen att jag inte va det! Mindre kul...
  • sjl89
    HCS skrev 2015-03-20 18:24:56 följande:
    Detta blir fjärde barnet. Har tre killar på 9, 7 och 1 år! Är 31 själv smile1.gif
    Vad kul grattis :D vilka månader fyller dina barn i som du har innan?:)
Svar på tråden Novemberbebisar 2015