Inlägg från: Shoreline |Visa alla inlägg
  • Shoreline

Novemberbebisar 2015

Följer gärna med här. Plussade igår. Lite osäker på BF men det är nånstans mellan 27-30/11. Känns sjukt overkligt för jag känner typ inga symtom mer än att jag är trött. Lite oro i bakhuvudet också då jag fick missfall i januari. 

• Shoreline
    Minitokrik skrev 2015-03-25 13:32:51 följande:

Tråkigt att behöva skriva det här men dom hittade ingen bebis i livmodern när dom kollade igår men allt visade att jag var gravid. Doktorn såg något men kunde inte tyda om det var bebisen men något som låg utanför. Fick lämna ett prov och ska tillbaka på torsdag och ta ett igen. Visar det dubbelt av något så har jag råkat ut för Utomkvedshavandeskap. Men allt tyder på det :/

Usch då.. Styrkekram <3
  • Shoreline
    gummsanmadde skrev 2015-03-26 10:39:10 följande:

Hej alla! är idag v8 (7+3). Jag skit ont i brösten, måste ha bh på mig konstant, kan vakna mitt i natten för jag vänder på mig och råkar röra brösten.. AJ! ha också ont i nedre delen av magen, både av växtvärk (gissar jag) och pågrund av tarmarna- känns som man ska skita hela tiden men det är bara en massa luft. men det ska visst vara normalt, läste jag. Har också värsta illamående, spydde konstant hela förra veckan, barnmorskan tyckte jag skulle prova postafen (stavningen är inte rätt) och det hjälper ibland (spyr ändå ibland), blir bara så sjukt trött och sover verkligen från morgon till kväll! Är hemma ifrån jobbet och ska träffa läkaren på tisdag nästa vecka, kanske få en annan tablett eller bli sjukskriven..
    Hur mår ni andra? Mår ni lika underbart som jag Glad

Usch då! Låter inget vidare. Får hoppas att det bara är en period?

Jag är bara i v5 (4+5) så har ju ett tag kvar till jag är där du är. Men just nu mår jag oförskämt bra, är bara sjukligt trött. Och har ont i enbart högra bröstet. Haha väldigt märkligt. 
  • Shoreline

Vi ska på inskrivning nästa vecka. Längtar till jag får se att det faktiskt är ett hjärta därinne. Jag mår riktigt bra. Mådde riktigt illa igår men idag är det bättre. 
    Vi kommer göra KUB och tror även vi kommer göra fostervattensprov. Jag jobbar på barnintensiven vilket gör att jag antagligt är lite mer nojig eftersom jag faktiskt ser allt det som kan gå fel. Så jag vill veta så mkt jag kan om mitt foster i magen. 

Svar på tråden Novemberbebisar 2015