• Kiesha

Novemberbebisar 2015

Hej. Jag är gravid i v 5+6 och har räknat ut bf datum som ska vara den 26 november.

Har inga barn sen föru.

Har två missfall bakom mig så är väldigt orolig att denna graviditet inte heller ska gå som den ska.

Får hoppas att den lille som är där inne vill stanna kvar den här gången!

• Kiesha
    Maja 1 skrev 2015-04-18 08:39:22 följande:

Hej alla.

Vaknade nu på morgonen och torkade mig efter toabesök. Då kom det blod på pappret. Nu är jag orolig. Ringde in till kk och på helgen är det svårt att komma till om det inte är jätte akut. Men jag kunde komma på måndag. Nu blöder det inte mer men funderar på att åka dit på måndag ändå. Jag fick en blödning med nr 2 och då var det en tvilling som försvunnit. om jag minns rätt så var det någon här inne som också fått en blödning. Hur har det gått för er?

Jag har haft en blödning men för mig avtog det och har inte fått nån mer. Hoppas det går bra för dig också.
  • Kiesha

Någon som vet när man brukar få moderskapsintyget?

Vilken vecka tycker ni man ska söka föräldrapenning/havandeskapspenning?

Imorgon har jag mitt besök hos barnmorskan, är i vecka 21+3. :))

• Kiesha
    Hejhejhejilc skrev 2015-07-27 19:03:56 följande:

Ringde min bm efter RUL, då skickade hon hem det till mig, skickade in direkt och har nu fått det beviljat av FK, känns riktigt skönt!

Okej, jag ska till barnmorskan på onsdag så får be att få det då. Då kanske det är dax för mig att göra det nu jag med så fort jag fått det. :)
  • Kiesha
    Maja 1 skrev 2015-07-27 17:51:47 följande:

Fråga din barnmorska imorgon. Berätta gärna för jag ska med söka. Tänkte börja skriva pappren nu i veckan så det bara är att skicka in när jag får moderskapsintyget.

Fick mitt igår på kontrollen jag gjorde, är i vecka 22. :)
Svar på tråden Novemberbebisar 2015