Novemberbebisar 2015
Hoppar in här, bf 8/11 med första barnet :)
Hoppar in här, bf 8/11 med första barnet :)
Hej, ville bara säga att jag köpte en egen ultraljudsmonitor , sonoline ultraljudsmonitor hette den och provade den idag i v 10 (9+3) och hörde hjärtljuden efter en del letande , de va helt underbart :) den kostade 800kr men va värt varenda krona :) beställde den från billigatester.se :) gör snabb leverand me , beställde den igår och fick den idag :)
Nån som bloggar eller vet nån bra gravidblogg??:) länka gärna :) jag bloggar lite om min vardag o graviditet på sandraaaisaksson.blogg.se :)
Jag går in i vecka 17 idag. Har dock RUL 12/6, alltså i vecka 20. I vilken vecka har ni fått tid för RUL? :)
iowa - BF 6/11, RUL 8/6, vet ej kön ännu.
Miiia84 - BF 7/11, RUL 23/6, KÖN: vet ej än
Sandra1992 BF 8/11 RUL 11/6 KÖN: vet ej än
Anna Hbg-BF 13/11, RUL 17/6, KÖN:Vet ej (tror på pojke)
Nilla6- BF 26/11, RUL 26/6, KÖN vet ej än (tror dock på pojke)
Jag har också en del sammandragningar från och till.
Köpte barnvagn idag
läskigt men roligt!
Hej alla! Hoppas ni mår bra. Tänkte höra om någon av er skriver blogg eller har tips på någon som bloggar om har bf i höst? Skulle vara kul att följa :) Ta hand om er!
Hej alla, skulle bara kolla med er Hur mycket ni har gått upp i vikt ? Jag va hos min bm idag och hade gått upp 11 kg sen v12 (är i v 24 nu) hon tyckte det var för mkt och tyckte jag skulle börja äta bättre mat men jag tycker det är så svårt :( kanske nån som har nåt tips på nått gott men ändå nyttigt här? Tacksam för svar
Någon som vet när man brukar få moderskapsintyget?
Vilken vecka tycker ni man ska söka föräldrapenning/havandeskapspenning?
Imorgon har jag mitt besök hos barnmorskan, är i vecka 21+3. :))
För alla er som har bf efter 14 november , föds barnet mellan 14/11 -31/12 2015 får man en årsförbrukning på Pampers blöjor på Coop :) 
För alla er som har bf efter 14 november , föds barnet mellan 14/11 -31/12 2015 får man en årsförbrukning på Pampers blöjor på Coop :) 
Sandra, 23 år i november , är från lidköping , väntar första barnet med bf 14 november :) en liten kille .:)
Ni kanske kommer ihåg mig.. Jag hör inte hit egentligen. Jag väntade tvillingar i november men förlorade dom i v18. Men! Nu har vi fått ett plus igen o bebis kommer förhoppningsvis i maj :)