Novemberbebisar 2015
Hej!
Ansluter mig till Nov Bebisar ... Var på kvinnokliniken idag och gjorde ett Vul ... Är i vecka 8.
Ja steriliserade mig förra året i mars ... Så den här graviditeten är högst oväntad.
Hej!
Ansluter mig till Nov Bebisar ... Var på kvinnokliniken idag och gjorde ett Vul ... Är i vecka 8.
Ja steriliserade mig förra året i mars ... Så den här graviditeten är högst oväntad.
Hehe ... Go kväll ... På Onsdag ska ja till MVC ... Kan knappt vänta ... Min tidigare BM som ja haft till alla mina 4 barn ... E väl medveten om att min bebisfabrik är stängd och att vi aldrig mer skulle ses igen mer än i andra sammanhang ... Bokade tid igår ... Å bokade då såklart in mig till henne.
Hon går i pension i höst men va gör väll de.
Lättroad :))
Hehe ... Go kväll ... På Onsdag ska ja till MVC ... Kan knappt vänta ... Min tidigare BM som ja haft till alla mina 4 barn ... E väl medveten om att min bebisfabrik är stängd och att vi aldrig mer skulle ses igen mer än i andra sammanhang ... Bokade tid igår ... Å bokade då såklart in mig till henne.
Hon går i pension i höst men va gör väll de.
Lättroad :))
Tjenixen!
Första dagen på länge ja känner mig som människa ... Gravatrött å har sovit galet senaste dagarna.
I morn e de inskrivning på MVC ... Blir skoj å träffa min bm då ja faktiskt verkligen valt att inte skaffa flera barn å där med är steriliserad hehe
E de nån här som ska göra KUB ?
Eller som har gjort tidigare?
Usch ... Ja tycker de e läskigt ...
När har ni tänkt att gå ut med graviditeten?