Inlägg från: missthai83 |Visa alla inlägg
  • missthai83

Novemberbebisar 2015

Hej hoppar in här ..fick ett plus den 5 mars, stort grattis till alla som plussat. Har någon gjort ul. Ännu? Här i Örebro är det vecka 18-20 , så jag hoppas få komma så långt. Är i vecka 10 längtar så efter att få se lilla babyn som växter och gror i^_^

• missthai83

började rosa blod igår nu blöder mer färsk blod ..ringde in men fick ej komma in på ul. kan jag åka in på akuten och få ett ul där ? ????

• missthai83

Ska jag inte ringa? tror dom tar emot mig, fick ju inte komma in igår utan läkar kallelse ..menar du akuten el. kvinnokliniken?

• missthai83

Jag är i vecka 10 ...sitter just nu på gyn akuten..få se om dom hör ul. vill veta om d är ma el blödning..bönan är jobbig

• missthai83

hinnsäcken var tom och den var enligt ul. v 5 ..återbesök om 2 veckor för kontroll????

• missthai83

Ja ngn dör uppe tycker väl att jag behöver gå igenom detta 2:a gången nu med tom hinnsäck. hur många gånger orkar man försöka????

• missthai83

Enligt bm ska jag vara i v. 9+4 nu ..bara vila vila och ta nya tag ngn som har fått mer än 2 ma?

• missthai83

återbesök nästa månad om ca två veckor..nu är jag säker på att ingen bebis kommer finnas...blödningen är igång ordentligt nu , ont så in i helvete fysisk...

Svar på tråden Novemberbebisar 2015