Inlägg från: lindstroom |Visa alla inlägg
  • lindstroom

Novemberbebisar 2015

Hej! Jag är gravid med mitt första barn tillsammans med min sambo. 

Har BF 28 Oktober men tänkte att jag kanske kunde följa denna tråden och vara med ändå, med tanke på att bebis kanske vill dyka upp i November..

Är idag i vecka 10 (9+4) och har mått bra dessa veckorna.

Det jobbigaste har nästan varit tröttheten. Har fått vila på dagarna och ändå fått gå och lägga mig vid 21,22 på kvällen.. 

Grattis till er alla förresten! Skrattande

• lindstroom

Jag är i vecka 11+3 och har gått upp två kilo. Men pendlar alltid mellan 2-3 kilo vanligtvis :)

• lindstroom

Jag hade en liten blödning när jag var i vecka 8, fick komma på UL en vecka senare och det var ingen fara med fostret :) det är så dumt att man kan ha "vanliga" blödningar och även blödningar som är mer riskabla, det är klart man blir orolig! Hoppas det går bra för dig! :)

• lindstroom

Jag har valt att inte göra kub, just för att jag känner att jag inte vill ta ett sånt beslut om de skulle vara negativt. Och jag hade inte velat göra en abort ändå, så därför känns de bäst att inte veta :)

Både jag och min sambo känner samma i detta beslutet :)

• lindstroom
    Nilla6 skrev 2015-06-29 12:33:42 följande:

Samma sak igen haha, vi ska komma tillbaka för nytt ul i vecka 32 för moderkakan är i framvägg väldigt långt ner så ska se att den flyttat sej då. Men den har inte påverkat nåt innefrån, hört hjärtat och känt sparkar sen vecka 12, igår fick jag en spark som syntes utanpå magen. Jätte coolt.

Vilken vecka är du i ? :)
Svar på tråden Novemberbebisar 2015