• FriidaB

Novemberbebisar 2015

Hej alla goa!! Går in i v. 8 idag... Det är så spännande det här :) 12 dagar kvar till VUL. Längtar men är samtidigt livrädd att det lilla hjärtat inte ska slå.. Vi har försökt i två år och fick ett plus efter vår första IVF :)

• FriidaB
    Bebisfeber84 skrev 2015-04-09 17:55:39 följande:

Hej tjejer! Imorgon halv elva har jag min tidiga ultraljud.. Är då 8+2. Rätt nervös!

Förstår det!!! kommer jag oxå vara om 12 dagar.. Lycka till :)
  • FriidaB
    Lutetzia skrev 2015-04-23 19:04:13 följande:

Efter 4 år så tycker man att det borde vara våran tur någon gång, men tydligen inte... Gjorde VUL idag. Trodde att jag var i v9+5 men tyvärr har jag fått ett MA. Graviditeten hade stannat av redan i vecka 7, trodde BM. Eftersom vi gjorde privat och jag går hos en annan MVC ska jag kontakta dem för att gå vidare. Känns så jäkla tomt i själen, jag är knappt ledsen. Jag orkar inte känna efter.

Styrkekramar till dig.. Vet hur det känns med längtan efter barn, vi har också försökt en längre tid!! Ta hand om dig!!
  • FriidaB
    Hejhejhejilc skrev 2015-04-24 18:49:11 följande:

Usch vilken fruktansvärt bemötande, men vad härligt att allt såg bra ut i alla fall, tycker ni gör helt rätt i att byta BM, hoppas allt går bra!

Jag har känt massa pulserande ilningar på natten som har gjort riktigt ont, så jag fick komma in på kontroll idag, han bedömde det dock som ligamenten som spökade då allt annat såg perfekt ut! Så underbart att få se underverket <3

Oj vilken tydlig bild, spännande :) Hur långt gången är du?? :)
  • FriidaB
    Anna Hbg skrev 2015-05-07 06:28:44 följande:

Ganska säker på att jag fått missfall igen :,(

Har tid på kk 10.15 för att bekräfta det

Nej Anna :( Har du börjat blöda? Håller tummarna för att så inte är fallet. Vilken vecka är du i? Kram
  • FriidaB

[quote=75266029][quote-nick]Anna Hbg skrev 2015-05-07 11:47:17 följande:[/quote-nick]Helt otroligt!!!

Bebisen lever och mår bra :D

Såg ett stort hematom som blödningen kommit från men annars såg allt bra ut *peppar peppar*[/quote

Whaat? Grattis.. Vilken mirakelbebis!! :) Hade du gjort någon koll innan och sett hjärslag eller något? Kram och ta hand om dig nu :)

Svar på tråden Novemberbebisar 2015