Novemberbebisar 2015
Hej....
Nu tror jag att jag vågar skriva här. Har läst länge.... Är gravid, idag 12+1 och har BF 3 november. Har efter 3,5 års försökande med två utomkveds och fem IVF varav ett missfall äntligen lyckats. Därav har jag inte vågat skrika ut det till världen =)
Men nu har jag gjort 4 ultraljud och sett bebis senast i förrgår som sprattlade och hoppade. Så nu vågar jag tro på det och slappna av och njuta!
Det syns redan på mig, så även om vi inte berättat så tror jag att vissa misstänker det.
Just för att jag tror att jag skulle använda den varje dag och det tror jag inte är det bästa. Ungefär som att BM inte vill lyssna på hjärtljud hela tiden eller göra ultraljud för ofta. Jag tog upp det med min BM och hon tyckte verkligen inte att man skulle ha en sån för att om man inte skulle hitta det direkt så skapar det en oro och att man inte ska använda den hela tiden.
Känner inte bebis än, men längtar så. Tycker att magen inte växer. Har nog lite svårt att se det själv. Det enda jag tycker är att magen är lite mer hängig.