• Anna Hbg

Novemberbebisar 2015

Lägg gärna till mig med :)

Anna Hbg- Bf 13/11

• Anna Hbg

Amazinglife:

Något händer i alla fall och kanske bara kroppen som samlar kraft inför vad som komma skall :)

Håller tummen för att det sker i natt i stället!

Min helg har varit fruktansvärt hektisk så ser fram emot imorgon när mannen ska jobba och sonen är några timmar på dagis så jag kanske kan lyckas vila lite.

Hade varit behövligt.

Bara kunna sitta ner och kolla på nåt avsnitt på Netflix hade kännts lyxigt :D

• Anna Hbg

Grattis till pojken Erika! :D

Välkommen till tråden cilla.

Känner igen mig i sömnbristen.

Slummrar bara till korta stunder under natten innan jag vaknar igen.

Tror tyvärr det hör till när man är höggravid och är stor, otymplig och det mesta är obekvämt :/

• Anna Hbg

Amazinglife:

Håller tummen stenhårt!

Om allt går som det ska kanske du har din bebis i famnen imorgon eller övermorgon :)

Här är det fortsatt lugnt och försöker ställa in mig mentalt på en decemberbebis istället och händer det något innan dess blir jag gladare än gladast.

Har börjat planera in lite aktiviteter nu också så jag inte bara går hemma och väntar :/

Blir nog bla Mora Träsk på lördag och ut och äta för att fira fars dag på söndag.

• Anna Hbg

Vi har 6 st födelsedagar, och nästan lika många kalas, inom den närmsta familjen på schemat nu i november också så kommer att bli en del runtflängande om bebisen inte vill titta ut innan dess :P

• Anna Hbg

Amazinglife:

Sonen kom ju inte förrän i v. 42+ så försöker ställa in mig på det så jag inte deppar ihop totalt om det dröjer :/

Verkar ju som om du redan är på god väg att få din bebis så tror på hinnsvepningen imorgon :)

Får försöka hålla oss uppdaterade mellan värkarna :P

• Anna Hbg

dorisss:

Får ta en fika i tv-rummet med våra nya bebisar i så fall :P

Blir det aktuellt får vi väl byta rumsnummer haha

Lotie:

Förstår hur du känner men låter ju onekligen som om du behöver komma in på en koll :O

Finns det ingen annan ni kan ringa?

• Anna Hbg

Men ååhhh vad jobbigt lotie :(

Tyvärr så lindrar ju de sakerna bara symptomen om det är igång på riktigt det stoppar ju inte processen.

Kanske skulle ringa till fl och rådfråga i alla fall?

Svar på tråden Novemberbebisar 2015