Novemberbebisar 2015
Miaomiao jag håller mina tummar för dig!
Skönt att Du skall gå på vul, det brukar lugna när det ser bra ut!
Miaomiao jag håller mina tummar för dig!
Skönt att Du skall gå på vul, det brukar lugna när det ser bra ut!
Mina symtom kommer också och går. Idag har jag inte mått illa alls, knappt igår! I helgen mådde jag illa dygnet runt!
Hej! Jag är gravid med mitt första barn tillsammans med min sambo.
Har BF 28 Oktober men tänkte att jag kanske kunde följa denna tråden och vara med ändå, med tanke på att bebis kanske vill dyka upp i November..
Är idag i vecka 10 (9+4) och har mått bra dessa veckorna.
Det jobbigaste har nästan varit tröttheten. Har fått vila på dagarna och ändå fått gå och lägga mig vid 21,22 på kvällen..
Grattis till er alla förresten!
Jag Sov hela tiden fram till v 19.
Blir massa frågetecken på telefonen hela tiden. Vet inte varför.
Idag skrev min sambo i sin blogg att hon längtade efter Att magen börjar växa så man jan känna den osv. Senast idag var det jag som Google på hur man döljer magen och om man kan få den att hålla sig mindre.
Vill inte att den skall synas så fort! Viöl kunna dölja många många v till!
Vilket inte är så troligt eftersom det har synts i v 16på mig förut och då har den varit större än genomsnittet!
Är det bara jag som tycker magen kan dröja till typ v 25
Hej!! Vill gärna hänga här också. Jag är gravid med barn nr 6 men tyvärr har jag bara fyra barn i livet. En ängel i himlen. jag har bf den 24 november och hoppas att allt går vägen denna gången.
Hej!
Får jag hänga med Er här? Väntar min 5e. Första för sambon. Har 4a med en annan pappa. Har varitvarit lite nojjig då vi fick mf i nov. Nu känns det bättre. Är i vecka 8.
Jag har gått upp nåt kilo tror jag. Sist jag ägde mig var det ingenting!
Är iv 12 nu. Men har känt livmodern tydligt i över två veckor. Nu ör den väl som en grace i storlek känner den när jag ligger ner, sistavecksn även när jag sitter!
Är rätt smal men har mycket deg på magen efter stora vikt upp pch nedgångar efter två graviditeter!
Äter också järn, tre dagar i veckan och har gjort det sen v 8. Ska till bm på torsdag får se om jag får öka dosen.
Har ni några cravings än?
i
Själv har jag dille på gröna syrliga äpplen.
Vi har valt att inte göra KUb, ser ingen andledning till detta!