Inlägg från: Hejhejhejilc |Visa alla inlägg
  • Hejhejhejilc

Novemberbebisar 2015

Snart i vecka 19 så hon kände väl typ i vecka 17 skulle ja gissa :) Ja det ska bli så häftigt!

• Hejhejhejilc

Haha jag känner livmodern riktigt tydligt ;) Går in i vecka 16 idag :D Tror inte det har hänt speciellt mycket med vikten, eventuellt något kilo upp :) Nu längtar jag till RUL!

• Hejhejhejilc

Jag går in i vecka 17 idag. Har dock RUL 12/6, alltså i vecka 20. I vilken vecka har ni fått tid för RUL? :)

• Hejhejhejilc

Alltså jag är sååå förbannad på mig själv just nu. Var ute och donade och fick för mig att jag skulle lyfta bort några av markstenarna, så höll jag den typ i brösthöjd, så tappade jag greppet om det så den landande på nederdelen av magen, svårt att säga exakt hur hårt det blev men det kändes ju lite efter. Ringde nu, hon trodde inte att det var någon fara eftersom de ligger så skyddade men jag fick komma dit 15.30 så skulle dom kolla.

• Hejhejhejilc

Det gick bra, han förklarade att det krävs rätt hårt våld innan bebisen ska ta skada, men var såklart skönt att se att allt var bra!! Alltså så härligt att se dessa små rörelser, tänk er vilka söta små krabater vi bär på :)

• Hejhejhejilc
    Amazinglife skrev 2015-05-26 21:10:13 följande:

Imorgon går ja in i vecka 18 och mår fortfarande prima, ska de va såhär? Aldrig fått barn innan.. Känner mig både lite lyckligt lottat och orolig samtidigt, men även lite snuvad på att känna mig gravid.. Är glad att va utan krämpor, men de kan gå dagar som jag glömmer att jag ens är gravid! Har börjat känna rörelser, de är ju det enda också men är väldigt glad för det..

Vad kul! Jag går också in i v 18 imorgon och mår exakt som du :D rörelserna är underbara! Har varit på ett ul och allt ser bra ut, vi ska nog bara njuuuta <3 Kram
  • Hejhejhejilc
    kajsalotta skrev 2015-06-08 21:31:30 följande:

Sindyrella1983 BF 3/11, RUL 5/6, KÖN: ska ej ta reda på 

Amazinglife - BF 4/11, RUL 5/6, KÖN: vet ej ännu men tror det är en pojke

mea84 - BF 6/11, RUL 2/6, KÖN: enl rul 80 % en tjej 

iowa - BF 6/11, RUL 8/6, KÖN: vet ej ännu 

Miiia84 - BF 7/11, RUL 23/6, KÖN: vet ej än 

Angeloco BF 7/11 RUL idag 3/6 KÖN: kanske pojke

Gummsanmadde BF 8/11, RUL 9/6, KÖN: vet ej (alla tror pojke) 

Sandra1992 BF 8/11 RUL 11/6 KÖN: vet ej än 

Sussi85 BF 9/11, RUL 8/6, KÖN: Vet ej

Anna Hbg- BF 13/11, RUL 17/6, KÖN :Vet ej (tror på pojke) 

sofiashem BF 13/11, RUL 25/6 KÖN: Vet ej

SandraP81 BF 13/11 RUL 8/6, KÖN: Pojke

kajsalotta BF 17/11 RUL 22/6, KÖN: Vet inte (vet dock att det är tvillingar)

emeliemarietherese BF 23/11 RUL 26/6 KÖN: det visar sig :)

hannami - BF 24/11, RUL 30/6, KÖN: oklart! Väntar med spänning! 

Maja1- BF 25/11, RUL 1/7, KÖN: Vet ej (tror på flicka) 

Nilla6- BF 26/11, RUL 26/6, KÖN: vet ej än (tror dock på pojke)

Miracle2015 BF 26/11. RUL 7/7. KÖN: vet ej än

bebba83 BF 28/11. RUL 30/6 KÖN: vet ej än men tror på flicka

Jag anslöt mig till listan, hoppas att det var ok :)

Men vad spännande med tvillingar i gruppen :D
  • Hejhejhejilc

Imorgon bitti är det dags för RUL för oss, lite nervöst men mest spänd och förväntansfull. Jag känner rejäla buffar/sparkar varje dag, det är såå häftigt. Återkommer imorgon med bf (och förhoppningsvis kön:)) Får se om det fungerar att ladda upp bild, en kvällsbild på min mage (som har varit på semester en vecka)

Svar på tråden Novemberbebisar 2015