Novemberbebisar 2015
Igår kände jag buffar några gånger på ett par minuter. Känns häftigt men skumt :) Kittlingar på insidan har jag känt i ett par veckor från och till. Går in i vecka 20 idag, om en vecka är jag halvvägs!! 
Igår kände jag buffar några gånger på ett par minuter. Känns häftigt men skumt :) Kittlingar på insidan har jag känt i ett par veckor från och till. Går in i vecka 20 idag, om en vecka är jag halvvägs!! 
Jag har också sammandragningar någon gång då och då, inte som gör ont, men det är en lite märklig känsla när hela magen blir som en boll.
Jag går in i vecka 22 idag, och har gått upp ca 8 kg...undrar var det ska sluta.
Här är min mage idag

Jag har också en del sammandragningar från och till.
Köpte barnvagn idag
läskigt men roligt!
Va kul :) va blev det för nån?:)
Här är det ny vecka idag, går in i vecka 23. Och efter att jag tyckt att bebis varit nästan oroväckande lugn ett par dagar så har den sparkat väldigt ofta i natt och idag. Det är så mysigt och gör mig så trygg!
Hoppas ni andra mår bra i sommarvärmen!
Jag var hos barnmorskan idag. Bebis växer och mår bra! Hon tyckte att jag har en exemplarisk graviditet
mitt blodtryck har ökat lite, men är fortfarande normalt då jag har lågt i normala fall.
Första gången dom mätte magen, 26 cm och jag är på 25 + 5 idag. ligger inom kurvorna men lite över snittet såg det ut som. Hjärtslagen var 145 per minut och lät så fina <3
Jag fick mitt av barnmorskan i ca v 21-22
Sammandragningana kommer och går, var hos barnmorskan häromdagen och frågade om det. Jag går in i vecka 27 idag och vid denna tiden är det fullt normalt att ha 10-15 sammandragningar per dag (kan gå lite upp och ner ). Men det jag skulle ha lite koll på är att dom släpper igen om jag slappnar av.
Jag fick min mätt i måndags på 25+5 och då var min 26 cm och när jag fick se kurvan så var det lite över snittet men inom normalt intervall.
31 år, bor i nordvästra Skåne och väntar första barnet 3 november