• sobj

Vänner sökes i Skåne!

Känner igen mig, förutom att jag väntar mitt första barn och är 23. Men ändå, känner mig lite ensam. Alla mina vänner har flyttat och skapat nya gäng, men jag blev kvar med sambo och nu snart barn. Bor i Malmö om det är intressant (:

• sobj
    Mhappy skrev 2015-03-04 21:00:50 följande:

Det låter väl intressant, ålder och ort spelar mindre roll tycker jag iaf. Men det brukar vara mycket som händer när man väntar barn? Mammagrupper och liknande? Det har för mig alltid varit den mest sociala tiden, speciellt under mammaledigheten. Inget sådant på G?

Jo, jag hade hoppats på det.. men tyvärr har det inte blivit så än.. v33 nu.. mvc ordnar inte grupper längre så man får söka sig till typ familjeliv och här har alla flyttat till Facebook så fort som möjligt. Jag har inge Facebook och försvann liksom. Blev kvar här. Trist men hoppas det blir bättre, (: just nu arbetslös och tycker de är dötrist att gå hemma själv. Kunna träffa någon ibland vore kul! (:
  • sobj
    Gnozza skrev 2015-03-09 21:34:29 följande:

Ahh kräksjuka är inget skoj. Hoppas ni mår bättre nu.

Vad finns det för forum? Jag är själv inte här inne så ofta.

Förslag?

Njä, har väl inte heller så bra koll.. vet inte riktigt var man vänder sig tyvärr. Är inte heller här särskilt mycket.. (:
  • sobj
    Mhappy skrev 2015-03-12 09:35:52 följande:

Hej på er,

FB Messenger är jättebra eller så finns även WhatsApp. Båda gör att man får meddelande i appar på telefonen. Sitter väldigt lite tid vid datorn!!

Vad tråkigt att de har dragit in på MVC grupper för blivande föräldrar det gör ju massor av nytta.

Jag bor på landet i hus ( eller i en mindre by iaf) så helgen har vi varit utomhus och fixat på tomten nästan hela tiden å njutit av mars vädret. Å snart är det ju helg igen!

Vad har ni för planer på G?

Ja, whatsapp är bra och det har jag ju! Har ingen fb (: men är inne här via mobilen med, sitter också väldigt sällan vid datorn.

Ja, tycker det känns trist! Har inte hittat någon att hänga med.. :( har som tur är en kompis som är gravid med så jag kan prata med någon!

Det låter härligt! Jag bor mitt i storstan i malmö, men är från och älskar landet bäst av allt. Tycker dock att trädgårdsarbete är suoertrist. Haha (: är gärna ute i natur och trädgård, men vill inte pilla och fixa med det (: kan tänka mig att det var Superhärligt i vädret som varit nu dock!
  • sobj
    banan123 skrev 2015-03-12 22:19:44 följande:

Jag blev erbjuden mamma grupp genom bvc.( hbg) Har en kille på 5 månader och jag är oxå 23 :)

Ah, vad kul! Skulle verkligen vilja. Känner att jag saknar att ha möjligheten. Jag har inte lyckats hitta någon själv.. lite ensam tyvärr. :(
Svar på tråden Vänner sökes i Skåne!