• banan123

Vänner sökes i Skåne!

sobj skrev 2015-03-03 09:08:26 följande:

Känner igen mig, förutom att jag väntar mitt första barn och är 23. Men ändå, känner mig lite ensam. Alla mina vänner har flyttat och skapat nya gäng, men jag blev kvar med sambo och nu snart barn. Bor i Malmö om det är intressant (:

Jag blev erbjuden mamma grupp genom bvc.( hbg) Har en kille på 5 månader och jag är oxå 23 :)
  • banan123
    sobj skrev 2015-03-12 22:22:39 följande:

Ah, vad kul! Skulle verkligen vilja. Känner att jag saknar att ha möjligheten. Jag har inte lyckats hitta någon själv.. lite ensam tyvärr. :(

Ring din bvc och fråga. Vi fick information om mammagruppen när barnsköterskan gjorde hembesök, när sonen var 2 veckor. Vi har pratat om mat, sömn och haft 4 babymassage gånger (man lär sig att massera sina barn, t ex övningar vid gasig mage) på fredag är sista gången och då är det olycksfall. Vi mammor brukar träffas även privat och tar fika hemma hos någon. Om du saknar mamma kompisar så hojta gärna. Har bara en kompis med barn skulle gärna vilja ha fler. Mina svärföräldrar bor i malmö vid slotsstaden och vi är där en del. Så vi kunde tagit en promenad kanske? :)
Svar på tråden Vänner sökes i Skåne!