Trött på att min kille inte säger ifrån????
Vad tramsigt. Hela ditt inlägg osar svartsjuka för att det är exets hund, otroligt att du ens låter dottern komma till Ditt hem!
Låt dottern ta med SIN älskade valp och skärp dig. Hon är 14, inte 3 år!
Vad tramsigt. Hela ditt inlägg osar svartsjuka för att det är exets hund, otroligt att du ens låter dottern komma till Ditt hem!
Låt dottern ta med SIN älskade valp och skärp dig. Hon är 14, inte 3 år!
Jag förstår inte heller det där. Det är en hund, inte en vandrande pinne. Om man inte inser att det är en jäkla massa jobb med hund så ska man nog inte ha någon heller!
Varför klagar du på mamman?
Om din sambo inte ens har sagt att hunden inte är välkommen utan tvärtom sagt ja till sin dotter så kan ju detta omöjligt vara mammans fel!
Typiskt bonusmamma beteende - allt är alltid biomammans fel oavsett om hon gjort nåt eller ej.
Skäll på din mes till man istället!
Egentligen inte. Vet bara att mamman är speciell och inte varit speciellt delaktig under uppväxten utan visar sig mycket nu när dottern är i den åldern då hon slipper byta blöjor,leka med barnet och annat. Min sambo har fått "städa" upp efter mammans dåliga beslut under dessa 15 åren.
Detta med hunden var grädden på moset för min sambo, det är inte första gången han får anpassa sitt liv efter mammans beslut.
Det som irriterar mig är att vårat liv blir så anpassat efter mamman och att hon utnyttjar dottern och oss.
Jag är rädd att all skit med mamman gör det svårt för mig och min sambo att starta våra liv. Dottern kommer alltid vända sig till sin far eftersom hon vet att mamma aldrig kan ställa upp.
Min sambo har alltid funnits där och han sliter med att dottern egentligen inte har någon annan än min sambo och hans familj, han gör allt för henne (såklart) och håller god min gentemot mamman för dotterns skull.