• mttp

Insemination Våren 2015 RMC Malmö

Hejj. .

Jag har inte kommit så långt än. Men ska snart få en remiss skickat till mlm för insemation. Tänkte fråga er hur länge fick ni vänta för att komma till mlm för insemation?

Och är det insemation med sperm donator ni ska göra?

Kram

• mttp

Hej jaha ni kanske inte behövde vänta så länge imed ni ska inseminera med din mans egna simmare..

:)

Vi har det vätre. Vi få vänta på spermdonator. För mannen min har inga spermier :(

• mttp

Hej jag har spolat äggledarna redan och det var fint där inne.

Efter det fick jag remissen skickat till rmc och nu fick jag en tid nu i april .. det gick undan för jag trodde att man fick vänta 3 månader men jag hann knappt tänka så fick vi tid :)

Ngn som varit på Rmc nyligen?

• mttp

Är din första besök på rmc avklarat ?

Vart bor ni?

Har du fått tid för insemination? :)

• mttp

Hej hej här är en som ska göra en insemination med spermier donatorn vid nästa mens dvs nästa månad.. wieeee .. någon som vill följas åt å dela med vår historia. Hade vart kul

• mttp

Hehe ja det tog knappast 2 månader. 6 v för att vara exakt från remissen skickat till dagen vi fick komma till RMC.

Väl där så frågade jag hur långt tid innan jag få inseminera. Jag hade räknat med över 1 års väntetid för man läser mkt om hur länge folk fått vänta så hade jag inga speciella förhoppningar.

Men blev så överlycklig när hon sa att jag kan sätta igång redan vid nästa mens.tydligen så har de gott om spermier i deras bank.

Jo mens e det inte ägglossning.

Jag ska hämta t tablett och sprutorna snart så man har det hemma ch invänta mensen.

ELINBY HUR Går det för er. Hur långt här ni kommit på vägen

• mttp

Elin när remissen kommit till RMC så få ni tid ganska snabbt. Det gick väldigt fort för oss iaf.

Då få man tid för kurator (tog 15 min)

Läkare (15 min)

Sköterska / koordinator 15 min

Vi var där 13.00 till 15 tiden. Man fick vänta mellan varje

Svar på tråden Insemination Våren 2015 RMC Malmö