Inlägg från: Anonym (vill) |Visa alla inlägg
  • Anonym (vill)

söker snygg äldre kvinna att utforska med

Jag har aldrig varit med en kvinna men skulle vilja prova och isf en äldre kvinna, den som också är oerfaren. Jag vet inte varför men är otroligt attraherad av kvinnor i 40 -45rs ålder :) provat sylvia men finns inget. ..nån som vet nått seriöst forum ?

• Svar på tråden söker snygg äldre kvinna att utforska med
  • Anonym (vill)

Nu när jag levt med denna känsla länge spelar det inte längre någon roll om ålder eller jo minst 20 år... har inte träffat nån än å de flesta 40 åringar som vill prova har redan en man....

• Anonym (vill)
    Anonym (kanske) skrev 2015-03-23 19:25:00 följande:

Hur gammal är du? :)

26 du då ?:)
  • Anonym (vill)
    Anonym (12234) skrev 2015-04-11 07:29:53 följande:

Bodycontact

Provat men alla e typ upptagna å om inte bor dem tusen mil härifrån ????????????
  • Anonym (vill)
    Anonym (utforskaren) skrev 2015-04-11 15:51:50 följande:

Är själv en man i 20 års åldern som också gärna hade utforskat det sexuella med en äldre kvinna, typ 30-45 år... dock verkar det vara omöjligt att hitta det?

Jo håller med dig. Kollade tinder lite det är en bra app men alls är så sega där å vissa man skriver med loggar inte in varje dag... blää... deppdag idag. Trött på alla killar. Börjar ärligt fundera på om ja nånsin kan känna attraktion för en kille igen efter det senaste nu...
  • Anonym (vill)

O så blev det en dejtin tråd ????

• Anonym (vill)
    Anonym (Bisexuell) skrev 2015-05-20 12:36:58 följande:

Hur gammal är du som skrev inlägget? Själv är jag 35år, tycker du att det är för ungt?

Jag är 26 år.. nä 35 är bra :) vart bor du då? Inte hittat nån kvinna än.. kvinnor är komplicerade varelser; )
  • Anonym (vill)
    j a d e d skrev 2015-05-20 12:41:34 följande:

Flera månader gammal tråd. Tyvärr. Vi hade en här igår kväll som dessvärre togs bort. Fanns stor potential i den. Hemskt synd.

TS lär ha fått tag i en äldre dam att snutta på vid detta laget.

Bara säger.

Nej nej söker fortfarande .. fortfarande oskuld ppå den fronten ;)
  • Anonym (vill)
    Anonym (Bisexuell) skrev 2015-05-21 21:06:57 följande:

Bor runt Stockholm, är dock inte helt ovan med tjejer har haft sex med tjejer när jag var yngre, och det är så mysigt/ sexigt.. Varför vill du träffa en äldre, när det finns så snygga unga tjejer ?

Ok :) jag umgås mest med äldre vänner.. vet inte varför jag dras till äldre.. roligare ihop kanske ;)?

Så om jag vill fortsätta skriva med dig privat hur gör vi då. Kanske inte kan lämna mail här ?;)
Svar på tråden söker snygg äldre kvinna att utforska med