• Drottningen70

blir trött på detta fördomsfulla forum

Alla gör så gott de kan. Problemet uppkommer när "så gott man kan" inte är tillräckligt. Säger inte att det är så i ditt fall. Barnets behov MÅSTE helt enkelt tillgodoses, det går inte att nöja sig med "så gott man kan" om det inte räcker till för barnet. Då får man avstå ifrån barn oavsett hur smärtsamt det är. Att bli förälder är ingen rättighet utan en förmån.

• Drottningen70
    Soffis85 skrev 2015-02-27 18:26:15 följande:

Ursäkta mig så du menar att jag är för dum för att ha barn?? Är ingen misshandlare och ingen psykopat!

Ehhh.. Tja.. Well... Om det var DET du tyckte att jag skrev så kan så vara fallet. Då kanske du är för dum för att skaffa barn. Idiot!
  • Drottningen70
    Soffis85 skrev 2015-02-27 18:52:05 följande:

Jaja döm mig gärna men jag menade att man skall ha rätt till stöd och hjälp och ett föräldrarskap fast man är funktionshindad. Fast alla får tycka olika!

INGEN har RÄTT att vara förälder. Vare sig du är funktionshindrad eller ej. Föräldrarskapet kommer med 100% skyldigheter och 0% rättigheter. Att man sedan har rätt till visst stöd och hjälp av samhället om man har svårigheter är en annan sak det.
    n
Svar på tråden blir trött på detta fördomsfulla forum