• SHT

Var är det billigt att handla redken-produkter på nätet????

Undrar var någonstans jag kan hitta redken-produkter till bra pris på nätet!!
    Någon som vet??
    Tänker mig typ om det finns någon sida som motsvarar Srawberrynet men har hårprodukter - frisörmärken.

Tacksam för svar!!

//Sofia

• Svar på tråden Var är det billigt att handla redken-produkter på nätet????
  • rubygirl

Japp, www.lookfantastic.com är jättebra. Har handlat massor där själv, mycket Redken. De har ofta bra erbjudanden på flerproduktsförpackningar, typ schampo+balsam.

• SHT

hur är det med fraktavgift, tull och sånt när man beställer från lookfantastic??? är dom billiga om man jämför med butiker i sverige?

• rubygirl

Det är från England så det blir ingen tullavgift (eftersom det är inom EU). Däremot frakt. Men även med fraktem är det en hel del billigare att beställa Redken och mycket annat än att köpa här hemma.

Jag brukar beställa tillsammans med en kompis så delar vi på frakten.

Ibland får man även mailerbjudanden med "voucher codes" som man ska skriva in vid beställningen, så får man ett par punds rabatt - motsvarar ofta frakten.

• Maryveken

jätte bra sida :) blir min absoluta favorit.
    handlar mycket redken här hemma och det är juh sviiiindyrt.
    blev hur mycket billigare som helst på den sidan!

• Matilda07 och Moa08

Vilken jättebra sida! Tack för ett toppentips!! Jag är helt såld på Loreals "shine blond" och Tigis "after party" men dom är ju alltid så dyra att köpa från frissan, men nu ska jag samla ihop mina kompisar och höra vem som vill beställa med mig!

• Little T

Vilken toppensida! Alla favoriter finns ju med, 50-70% billigare hos frissan!

Kan någon som beställt därifrån tidigare ge en fingervisning om hur mycket frakten kan gå lös på? Måset man beställa MYCKET för att det ska löna sig, eller räcker det med tre-fyra produkter?

• Poena

www.hqhair.com finns också. Lite billigare frakt där.

på lookfantastic så tar de betalt per vara förutom en grundfrakt (ganska låg) så jag tycker man tjänar även på att beställa ett par flaskor.

Svar på tråden Var är det billigt att handla redken-produkter på nätet????