• Mäster

Sensuell massage till min fru

Jag tycker det skulle vara fantastiskt erotiskt att få ge bort en sensuell massage med en främmande massör till min hustru som en kärleksgåva. Gärna när jag ser på, men inte nödvändigtvis.

Män: Finns det någon som provat detta? Hur var det?

Kvinnor: Hur skulle du reagera på om din man gav dig en sån gåva? Hur skulle du vilja att det gick till?

• Svar på tråden Sensuell massage till min fru
  • kl2230

Ja jag har gett min fru en sådan gåva.

Först ville hon inte. Men jag såg att hon var lite nyfiken i alla fall. Så vi valde att göra ett test. Bokade in en massör som skulle komma hem till oss. Men när dagen kom hade hon ångrat sig.

Kort därefter ville hon testa i alla fall. Så vi bokade en tid i hans lokal. Jag följde med och satt i en stol vid sidan av.
    Det var väldigt proffesionellt genomfört, och jag trodde inte att min fru uppskattade det.

Men nu, i efterhand har hon berättat hur mycket hon tyckte om det, och undrar om vi kan gå dit igen.

Personligen var jag lite kluven först. Spänningen av att se en annan man smeka min fru, och risken att jag skulle bli svartsjuk.
    Men, han var som sagt mycket proffessionell så några sådana tankar dök aldrig upp. Snarare en slags upphetsning från min sida ...

• Agaton

Bästa sättet är att boka in ett möte så att alla parter vet och ser vad som händer. Det behöver inte nödvändigtvis handla om en yrkesmässig massör, utan om en seriös person. Dessvärre är det svårt att få till en sådan kontakt, eftersom olika sexsajter vanligtvis uteslutande är intresserade av att tjäna pengar och i många fall säljer in kontakter som inte existerar i verkligheten.  

• Mäster
    kl2230 skrev 2015-06-14 15:45:56 följande:

Ja jag har gett min fru en sådan gåva.

Först ville hon inte. Men jag såg att hon var lite nyfiken i alla fall. Så vi valde att göra ett test. Bokade in en massör som skulle komma hem till oss. Men när dagen kom hade hon ångrat sig.

Kort därefter ville hon testa i alla fall. Så vi bokade en tid i hans lokal. Jag följde med och satt i en stol vid sidan av.
    Det var väldigt proffesionellt genomfört, och jag trodde inte att min fru uppskattade det.

Men nu, i efterhand har hon berättat hur mycket hon tyckte om det, och undrar om vi kan gå dit igen.

Personligen var jag lite kluven först. Spänningen av att se en annan man smeka min fru, och risken att jag skulle bli svartsjuk.
    Men, han var som sagt mycket proffessionell så några sådana tankar dök aldrig upp. Snarare en slags upphetsning från min sida ...

Vad använde du för massör kl2230?
  • Lillalisa72

Massören som nämns på sensuellmassage4u har jag besökt flera gånger.

Helt underbart att dels få vanlig massage men också mer erotisk.

• New  Dawn

Jag skulle tacka nej. Jag vill hellre ha massage av honom, vilket jag iofs redan får .

Anyone can hate. It costs to love.
  • Mr K69

Jo lär dej massera själv vettja. Gå till ett proffs först och se hur de gör och försök sedan själv. För sensuell massage behövs egentligen inte så mycket mer än olja och varma händer. Finns säkert filmer på nätet också där man får tips. Om det inte är just grejen att en annan man gör det....

Svar på tråden Sensuell massage till min fru