Ni som har vaginor, känns det inte som att det saknas något mellan benen?
Hur känns det att ha en mutta? Känns det inte tomt mellan benen? Asså känns det inte som att det saknas något?(en kuk) Det måste kännas tomt och konstigt....
Hur känns det att ha en mutta? Känns det inte tomt mellan benen? Asså känns det inte som att det saknas något?(en kuk) Det måste kännas tomt och konstigt....
Det är ju liksom inte tomt där nere. Jag har ju yttre könsdelar jag också. Inre blygdläppar, yttre blygdläppar, klitoris och venusberg.
Ni Som har snoppar, känns det inte som om något är i vägen mellan benen?
Det känns bra att ha en mutta. Känns inte så mycket alls faktiskt. När jag är nyrakad kan jag känna hur blygdläpparna är lena mot varandra, det är mysigt. Känner inte att jag saknar något. Dock tänker jag ibland att det kunde vara skönt att ha sitt kön utanför kroppen. Tvätta/raka/titta måste vara så mycket enklare som kille.
Guten Abend Arzt Freud
Ni Som har snoppar, känns det inte som om något är i vägen mellan benen?
Hahaha vad patetiskt att inte ha någonting där.
Hur kan det kännas tomt då vi aldrig upplevt annat? Skulle jag få en snopp nu skulle den nog kännas ivägen.
För kvinnor som har en könstillhörighet som matchar utrustningen så tror jag inte att det känns tomt, utan att det känns som det ska helt enkelt. För mig som är biologisk kvinna men har manlig könstillhörighet så känns det jävligt fel och tomt. Samtidigt så är det två stora fettklumpar i vägen mitt på bröstet. Vad fan gör dom där liksom!?
Hahaha vad patetiskt att inte ha någonting där.
För kvinnor som har en könstillhörighet som matchar utrustningen så tror jag inte att det känns tomt, utan att det känns som det ska helt enkelt. För mig som är biologisk kvinna men har manlig könstillhörighet så känns det jävligt fel och tomt. Samtidigt så är det två stora fettklumpar i vägen mitt på bröstet. Vad fan gör dom där liksom!?