• Anonym (tomt?)

Ni som har vaginor, känns det inte som att det saknas något mellan benen?

Hur känns det att ha en mutta? Känns det inte tomt mellan benen? Asså känns det inte som att det saknas något?(en kuk) Det måste kännas tomt och konstigt....

• Svar på tråden Ni som har vaginor, känns det inte som att det saknas något mellan benen?
  • The TARDIS
    Angel D skrev 2015-02-27 23:26:19 följande:

För kvinnor som har en könstillhörighet som matchar utrustningen så tror jag inte att det känns tomt, utan att det känns som det ska helt enkelt. För mig som är biologisk kvinna men har manlig könstillhörighet så känns det jävligt fel och tomt. Samtidigt så är det två stora fettklumpar i vägen mitt på bröstet. Vad fan gör dom där liksom!?

Samma här. Rynkar på näsan
  • Joce82
    driver28 skrev 2015-02-28 10:44:49 följande:
    Jo faktiskt! Svårt att hålla ihop benen När kulorna kommer emellan ;). Svettigt kan det bli också om det är varmt. Men värst är nog att halka fram på cykeln! Oh vad ont det gör.... Tur att jag sålde cykeln :D
    Ja! Å tänk när man skall sätta sig och kalsongerna pressar ihop paketet! Eller allt glidit åt sidan och hamnat utanför:) ett par av mina kallingar som jag nu slängt var sådana! Obekvämt. Det är inte bara på föräldramötet ställa sig upp dra ner byxorna och rätta till! Uthärda allt med ett leende i två timmar:)
  • silhuett
    Anonym (tomt?) skrev 2015-02-27 23:05:48 följande:

Hur känns det att ha en mutta? Känns det inte tomt mellan benen? Asså känns det inte som att det saknas något?(en kuk) Det måste kännas tomt och konstigt....

Jag saknar faktiskt att ha en snopp att sitta och pilla med, eller knulla med Drömmer  Och min pojkvän är inte alltid så förtjust i att jag vill pilla med hans när vi tittar på tv, eller ta honom med en strap-on.. 
    Så ja, ibland önskar jag att jag hade en snopp. Däremot önskar jag inte att jag var en man.
  • tobbe01
    Anonym (tomt?) skrev 2015-02-27 23:05:48 följande:

Hur känns det att ha ett äckligt dingeldangel mellan benen? Den där äckliga skrynkliga påsen är väl dessutom så känslig så om ni får ett slag på den så svimmar ni ynkryggar!
  • FrauCasio
    Emma21 skrev 2015-02-27 23:16:48 följande:

Det känns bra att ha en mutta. Känns inte så mycket alls faktiskt. När jag är nyrakad kan jag känna hur blygdläpparna är lena mot varandra, det är mysigt. Känner inte att jag saknar något. Dock tänker jag ibland att det kunde vara skönt att ha sitt kön utanför kroppen. Tvätta/raka/titta måste vara så mycket enklare som kille. 

Men är du på riktigt? Och du svarar helt utlämnande till denna galningen! Har du ingen integritet människa?
  • wordsfrommykeyboard
    EnAnonumius skrev 2015-02-28 09:39:34 följande:
    Trist att datorer och internet har blivit så billigt, att WhiteTrach's har råd att skaffa in det, så de kan skriva sina dumheter på internet...
    Och här håller jag med dig

(bara för att man tycker olika i en tråd betyder det inte att man gör det i alla trådar, tänk om vi skulle vara syskon eller bästa vänner förresten utan att veta om det folk tänker inte på att dom kanske skriver till sin mamma FörvånadSkrattande)
  • Joce82
    silhuett skrev 2015-02-28 15:38:59 följande:
    Jag saknar faktiskt att ha en snopp att sitta och pilla med, eller knulla med Drömmer  smile2.gif Och min pojkvän är inte alltid så förtjust i att jag vill pilla med hans när vi tittar på tv, eller ta honom med en strap-on.. 
    Så ja, ibland önskar jag att jag hade en snopp. Däremot önskar jag inte att jag var en man.
    Känner igen det fast tvättom:)) hade varit kul å prova och byta under en dag:)
  • Joce82
    tobbe01 skrev 2015-02-28 15:46:07 följande:
    Hur känns det att ha ett äckligt dingeldangel mellan benen? Den där äckliga skrynkliga påsen är väl dessutom så känslig så om ni får ett slag på den så svimmar ni ynkryggar!
    Oja:) blir lätt svettig och äcklig! Och en spark där spelar det ingen roll om man är ynkrygg eller Steve irwing
Svar på tråden Ni som har vaginor, känns det inte som att det saknas något mellan benen?