Inlägg från: alla har olika åsikter |Visa alla inlägg
  • alla har olika åsikter

Kvinna! Adhd diagnos i vuxen ålder!

Fick diagnosen när jag var 18 och är 26 idag.

Har varken tagit studenten eller körkortet pga mina koncentrationssvårigheter. Försöker ta tag i det nu men jag känner verkligen att jag har problem med det än. Funderar ofta på hur det blir sen när jag får jobb pga. All ångest jag får av alla "måsten". Har så svårt att göra saker när det är en bestämd tid. Tex jobb, läkarbesök eller avtalade tider för att umgås med kompisar.

• alla har olika åsikter
    Anonym (Adhd) skrev 2015-03-07 17:44:55 följande:

Har också väldiga problem/mår dåligt av måsten, krav, tider att passa etc

Mår bäst när det är tomt i min kalender, en liten sak i veckan stör mig och jag blir orolig!

Skönt att höra att jag inte är ensam om det i alla fall. Hur ser ditt liv ut annars då? Jobbar du eller vad gör du?
  • alla har olika åsikter
    Anonym (Adhd) skrev 2015-03-08 15:26:15 följande:

Det är väldigt skönt att veta att man inte är ensam vilket man kan tro många gånger! Jag är helt sjukskriven, har inga krafter till att arbeta! jag är gift och har två barn, 5 och 8 år Och du?

Mammaledig för närvarande men försöker studera till uska annars men det är som det är. Går väl inte så jättebra pga ångesten för alla "måsten" och praktiken vi har.

2 barn och sambo. Har inte pratat med någon alls om hur jag egentligen mår och all ångest jag får. Känns Som att folk bara skulle tycka att jag är lat och värdelös om jag berättade att jag är osäker på om jag kommer klara av att jobba.
Svar på tråden Kvinna! Adhd diagnos i vuxen ålder!